Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å bli litt redd. Har mensen på 18 dag idag. fikk mensen 1.mai son ventet, den var som vanlig og etter fem dager med vanlig mens begynte jeg å spotte. Det har jeg gjort siden. Er veldig slimete med blodspor. Dette er andre gangen siden nyttår jeg har så lang blødning ellers pleier jeg å være veldig stabil. Var dengang hos gyn somsa at alt så fint ut. Hadde en syste men det var helt vanlig. Har et barn fra før (2år) som vi fikk på første pp. Vi skulle nå gå igang med å prøve på nummer to, men det nytter jo ikke når jeg bare spotter, for jeg kan vel umulig få eggeløsning da??

Noen med erfaring eller råd????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det en gang og da sa legen min at jeg sannsynligvis hadde hatt en abort, blødde i 12 dager da. Ellers så kan det være hormonellt.

Spør legen, krev utredning om nødvendig!

El kan du ha selv om du spotter. Om det er brun spotting så er det jo gammelt blod!

Skrevet

Er friskt blod, Og egentlig bare masse slim med striper av blod. Noen dager med mer blod enn andre. Trenger bare truseinnlegg.

Skrevet

Hei!

Dette skjer med meg med jevne mellomrom!

Jeg har PCOS og dermed forstyrrelser i homonnivåene.. og flere cyster.. Det var noe her inne som nevnte at man kunne få slike blødninger når cysten sprakk, noe jeg skal forhøre meg om hos gynekologen i morgen.. Sist gang jeg hadde slike blødninger fikk jeg beskjed om at det var et arr på eggstokken(??) som skapte trøbbelet..å dette kan jo stemme med at en cyste hadde sprukket...?

Men som deg er jeg jo veldig bekymret for at dette er grunnen til at vi fortsatt ikke har blitt gravide..men i morgen kommer jeg tilbake med ny informasjon..skal mase hull i hodet på stakkars gynekologen! Skal oppdatere deg da jeg!!

Skrevet

Hei igjen

Jeg har fått time på sykehuset i morgen. Skal til ul da. Skal også spørre og grave da. Hva er PCOS? Er det noe man bare kan få. Har en datter på to år nå, har aldri vært noe problem med syklussen før nyttår 2008.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...