Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Nå har vi vært igjennom: -ferber/ ikke ferber -amming/ ikke amming -ferie med/uten barnet -ung mor vs. eldre mor FORSLAG?
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Alle punktene stemmer jeg for, la oss være anonyme alle sammen også!.........
samuraibeibi Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Og så har vi: tøybleier vs papirbleier BabyBjørn vs alle andre bæretøy det er bare å velge og vrake!
Sunshine med småtroll:) Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 hehehe..dritbra:p En god gammel gjenganger er jo hvor mye klær babyene har på seg. Babyen min var helt svett på ryggen da jeg tok han opp av bilstolen.hadde på seg genser,body,strømpis og bukse..Fy f**** jeg er en dårlig mor!!Får vel la han sitte naken neste gang..nei pokker..da fryser han jo..nei og nei..I'm going strait 2 hell!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Jeg stemmer for anonym ikke anonym...... Fritt for å være anonym!!!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Hva f'*** mente du med det der sunshine og elias? - Selvom ikke alle vet hva de skal ha på seg, trenger du ikke si de er dårlige mødre. Slike innlegg kan du spare deg for. Snakker om å rakke ned på andre!!!!!! ( Ehh, håper dere skjønte at det her var et tøyseinnlegg?!)
cecilie25 Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Og siden vi er inne på krangling, er vel ikke Ludderet langt unna:)
Sunshine med småtroll:) Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 jeg rakker ned på de jeg vil!HAHA!må jo skjønne det at JEG vet bedre en DE!
Sunshine med småtroll:) Skrevet 19. mai 2008 #11 Skrevet 19. mai 2008 har ikke sett henne på en hel evighet jeg..men må nå si at jeg oppsøker ikke krangleinnlegg heller..eller..bare noen ganger;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå