Gå til innhold

Nattmat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å ha nattmat??

Hva serverer dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen har det og noen har det ikke.

Vi skal ikke ha det. Vi skal ha en 3 retters middag i 17.30 tiden og masse kaker og annen snacks etter det og synes det holder.

Noen har sodd, spekemat. baguetter eller wienerpølser f.eks.

Skulle vi hatt det så hadde vi valgt wienerpølser tror jeg.

Skrevet

Signerer junijenta her også jeg :-)

Skrevet

Mulig det blir pølse i lompe - det blir det ingen oppvask :-)

Skrevet

Pølse og lompe blir servert kl 00.00

Skrevet

Hvis man setter seg til middagsbordet tidlig, er det ganske vanlig med nattmat rundt midnatt, hvis man tar sikte på at festen skal vare til rundt 01.30, som jo er ganske vanlig. Men - det kommer jo an på hovr omfattende kakebord dere har. Vi skal kun ha bryllupskake, og legger litt vekt på nattmaten. Noen avslutter festen tidlig, og har nattmat på nachspiel....

Vi serverer bacalao, mange bruker gode grillpølser fra slakter, en kraftig bouillabaisse er også godt! Når det begynner å bli sent på kvelden er det godt med noe varmt, baguetter eller spekemat synes jeg passer bedre tidligere på dagen.

Skrevet

Vi hadde spekemat.... selvom det ikke var så veldig lenge etter kakene så smakte det helt himmelsk med noe salt på natta! også var det greit og enkelt å gjøre klart på store fat på forhånd... og lett å servere... satt bare ut fatene, flattbrød og servietter! Ille godt! og fikk masse gode tilbakemedinger på det!

Skrevet

kjøttsuppe og varme rundstykker... godt med noe salt ut på natta.

Skrevet

middag starter ca kl 19.. har ikk eplanlagt nattmat.. men vi får se..

Skrevet

hei

gifta meg i 06 men titter innom her:)

me hadde middag kl 17.kaffi kl 21...og nattmat i 01 tiden....då hadde me betasuppe med flatbrød og spekemat...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...