Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Skal du sitte ved siden av faren din og "mannen din" ved siden av moren sin? Og forlover(e) bak? Siste bryllupet jeg var i satt brudeparet på hver sin side sammen med hver sin forlover. (ingen foreldre) Vi er litt usikre på hva vi skal velge.... Synes det er litt fin symbolikk i at pappa setter seg over sammen med svigermor og jeg sitter sammen med manne min etter vielsessermonien Men vet ikke helt..vi har 2 forlovere hver, så det blir jo mange der oppe.. Ikke så stor kirke heller.. Så mye vi skal bestemme oss for - så mange valg.. hehe
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Skal snakke med presten om hva som er vanlig/plass til i kirken vi gifter oss..
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Vi skal kun ha forloverne til og sitte sammen med oss. Vet at svigermor har veldig lyst til å sitte oppe sammen med oss men siden moren min skal passe dattern vår på 11mnd så synes jeg det er best at de sitter nede på 1 rad.
Mamman til Mari Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Samme som junijenta på oss. Bare forlovere. Var det samme for meg, men mannen ønsket ikke å ha moren sin der oppe...
pandabjørn Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 vi skal også har bare forloverne der oppe, sambo vil ikke ha morra si der hehe... men vi skal gå opp sammen også jeg og min "mann" og da ville det sett rart ut om min pappa og svigermor + begge forloverne sitter der oppe.. men jeg lurer på hvor skal min forlover sitte?? skal hun sitte på venstre side og min samboers forlover på høyre side..sånn at jeg og min forlover sitter ved siden av hverandre en stund før vi "blir gift" om dere skjønner meg??
Sivalur Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Vi skal nok ikke ha noen foreldre der oppe, de får sitte på første rad ja.. Tenker vi gjør som pandabjør skriver, jeg og min forlover på ene siden og samboeren min og hans forlover på andre siden, og så bytter jeg plass med hans forlover etter at vi er blitt gift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå