Gjest Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hei! Såg innlegget ditt på IKM 21 skravletråden. Svarte deg der, men det er ikke sikekrt du legger merke til det så jeg skriver et nytt her Jeg blør nemlig i dag jeg også! Blør du mye? Jeg vil sammeligne det med mensen bare at det er mye mindre.
JulieF*Victoria* Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Heisann!! Svarte inne på IKM 21 tråden, men kan svare her også Jeg blødde bare sånn at det dekket trusen og papiret jeg tørket meg med. Tenkte jeg skulle bytte truse og evt legge i et bind, men det trengte jeg ikke...for da hadde jeg sluttet å blø. Det var en blanding mellom friskt blod og slim egentlig...også var det litt brunt i det...uffda, detaljer... Man kan jo ikke noe for at man tror det er en festeblødning hvertfall, har aldri hatt noe sånt før. Har bare opplevd å få TR 1-2 dager for sent, aldri for tidelig! Dette blir spennnede for oss NewMom:) Du hadde IKM 23? Jeg krysser fingre og tær!!!!!!!!
Villstyring *2009-baby?* Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Men jeg har d istedenfor TR da.. skjønner ikke helt hva som skjer... IKM uke 20 (fredag som var)...
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Jeg blør fortsatt jeg da, bare litt. Merkelig dette her. Jeg hadde også trodd det var festeblødning dersom jeg hadde det slik som dere to. Men jeg blør litt for mye til det, pluss at det var jo slik sist pp også... Har IKM 23 ja, gleder meg veldig til da, for da tester jeg!
JulieF*Victoria* Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Hmmm, hvorfor tuller kroppen sånn med oss!! Håper dagene går fort fort fort frem mot helgen. Jeg tester på lørdag tenker jeg, men det kan hende jeg drister meg til noen billigtester sånn fra onsdag og utover:) Vi mååååå holde hverandre oppdatert på dette=) =) Ha en fin dag!!
JulieF*Victoria* Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Spennende da Villstyring!!! Det fins jo de som blør selv om de er gravide. Men hadde du IKM fredag 16 mener du? Har du testet da???
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Nå blør ikke jeg mer, hadde bare litt på papiret i dag tidlig. Nå er det bare litt brun på papiret når jeg tørker meg (usj, rart vilke detaljer vi føler vi kan dele med hverandre her). Hvordan går det med dere?
Villstyring *2009-baby?* Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 Hadde ikm fredag 16.mai ja Men har aldri kommet noen tr, bare sånn som dere snakker om. Aldri vært borti noe lignende før å jeg blør rimelig kraftig de 2 første dagene og tr pleier å være veldig ''presis''.. er jo bare ca en mnd eller noe siden jeg slutta på pillene, men sist jeg slutta på piller var ting stabilt, så håper det er det nå å... Gikk uansett på ''lavdose-hormon-p-pille'' så skal vel ikke bli så stor å stygg overgang for kroppen.. hmmm.. Testa meg sist onsdag 14 mai midt på dagen med vanlig CB.. negativ, men tok litt tid før resultatet kom opp.. Lurer på å teste igjen i morra?!?!
Villstyring *2009-baby?* Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Hos meg er det så godt som ingenting lenger.. (tror jeg..) Begynte veeeeldig svakt torsdag 15 mai hos meg. Dere andre da? ingen som har testa?
JulieF*Victoria* Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 god morgen! Jeg har testet med CB...negativ:( Blødde litt i går morges, så sluttet det. Blør litt nå...Hmmm, skjønner ikke hva dette er? Får bare vente å se. Jeg var på kurs i går hele dagen. Morgenen startet med at jeg kastet opp. Timene frem mot ca 12 var jeg sååååå kvalm, orket ikke spise mer enn èn brødskive i lunsjen.Til tider var det nesten sånn at jeg følte at "nå! Nå må jeg bare løpe ut herfra og finne en do i tilfelle jeg spyr" Resten av dagen spiste jeg så og si ingenting, fordi jeg virkelig ikke hadde matlyst. Hadde også kjempe rare murringer og punkter i magen hvor jeg følte det spant seg inni. Tar en ny test hvis ikke TR dukker opp ordentlig til helgen. Villstyring! Du må jo ta en test!!!!! ) Gjør det!!! Og oppdater oss med en gang hvordan det gikk:)
JulieF*Victoria* Skrevet 20. mai 2008 #12 Skrevet 20. mai 2008 Hva kan det bety?Hva kan det bety?? Jeg blør litt fortsatt:( Blir gaaaaal og litt engstelig:(
Villstyring *2009-baby?* Skrevet 20. mai 2008 #13 Skrevet 20. mai 2008 Detta ''hælvetet'' dukka opp samtidig som jeg skulle ha hatt TR, men var helt annerledes enn det pleier....Testa i morges...NEGATIV. Å jeg blir like forbanna skuffa hver gang! lærer aldri :S Huff.. Men da er hvert fall syklusen min i orden =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå