Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør kanskje litt teit jeg men ble plutselig i tvil kan en graviditetstest gi positivt utslag hvist en hadde sex dagen før??

Har gått på p-piller men mensen kom ikke når den skulle så etter den pillefrie uken tokk jeg en test igår morges og den ble positiv med en gang(skulle begynt på et nytt brett idag)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, kan ikke vise så fort!

Men om mens har uteblitt denne syklusen, og iom at streken kom med en gang, så er du nok "langt" på veg. Dvs. en hel uke over IKM.

Høres veldig ut som om du har blitt gravid mens du gikk på p-pillen?

Har du glemt en pille? Eller spydd den opp igjen, feks?

Om du skulle begynt på nytt brett i dag etter en pillefri uke, vil det si at du er ca 5 uker på veg.

Iom at du går på pillen, så rekner jeg at dette er et "uhell".

Ville nok gått til legen fortløpende og hatt en samtale med han/henne!

Med mindre du ikke er i tvil om at du vil dette, og bare er glad til!?

Masse, masse lykke til!!!

Skrevet

er temmelig sikker på at den ikke har kommet ut igjen :-), er blitt det en gang før med pillen, men da gikk det galt. Er ikke noe krise bor i sammen med barnefaren på 11 året, vi har ei datter ifra før, så egentlig så ønsket jeg det selv men ikke slik. har veldig ømme bryster, eneste som er dumt oppe i dette er at jeg begynte i ny jobb i mars, men men

Skrevet

Dere finner helt sikkert ut av dette sammen! :o)

Viktigste er at du ikke fortsetter med p-pillen nå, for å unngå skader på fosteret!

Får vel driste meg til å si gratulerer da, iom at du snakker som om du vil beholde det!! (Ville ikke si det før i tilfelle du var helt knust over nyheten. Man vet jo aldri hvem man prater med her inne)

Igjen; lykke til!

Skrevet

Takk for det, er ikke snakk om å ta det bort verken ifra min eller faren sin side, han lurer bare på hvordan det kan ha skjedd, stakkaren er litt naiv å tror at piller er 100 prosent sikkert :-)

Skrevet

Hehe, men som du sier...andre gangen dette har skjedd! Du er nok hyper fruktbar, hehe ;)

Ville undersøkt andre prev. metoder hadde jeg vært deg. For fremtiden, mener jeg.

Veldig godt å høre at dere står sammen om dette uansett. Og det med jobben din osv. ordner seg. Det gjør det alltid :o)

Skrevet

Har gitt han lov til å kappe strengen visst det går bra denne gang når den lille er kommet:-)

Har det meste av utstyr stående på loftet så den er jo velkommen, eneste vi trenger er en ny tralle, men det har vi jo god tid å skaffe.

Hadde egentlig tenkt på andre prevansjonsmåter før dette dukket opp, pga ustabil blødninger de før jul med p-pillene, men trenger ikke tenke på det på en stund nå nei

Skrevet

Nei, slipper å tenke på det nå...

Og dere har god tid til å venne dere til tanken, ja, er jo hele 9 mnd til den lille kommer.

Skrevet

Da har jeg vært innom legekontoret med en urinprøve og der var ingen tvil i det hele tatt så da blir det en liten en i januar, var overhode ikke planlagt siden jeg gikk på pillen, men den er veldig velkommen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...