Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Har vært mer kåt i mine tidligere svangerskap enn normalt. Er ekstrem denne gangen... Ingenting fungerer om ikke jeg får tre- fem orgasmer for dag... Huff, dette går utover alt. Blir rett flau over min egen sex fiksering. (ingenting kinky eller utroskap altså) -Tenker jeg får bare nyte mens jeg har lysten. Sex livet pleier å gå tregt det første året etter fødsel... Noen andre som merker forskjell fra svangerskap til svangerskap? Er det noe forskjell i forhold til hvilket kjønn man bærer?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 hei. tror dette er helt normalt jeg. så du skal ikke være flau. har også økt sexlyst som gravid. første gangen hadde mannen helt noia med tanke på sex mens det var en baby i magen. da måtte jeg onanere så ofte det lot seg gjøre. denne gangen har ikke mannen samme oppfatning, så her har vi sex så ofte vi kan:)) også må jeg onanere en del innimellom :-/ andre opplever jo at de mister lysten helt under svangeskapet, så da vil jeg tro at vi har det bedere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå