Gå til innhold

den berømte slimproppen......

Anbefalte innlegg

Skrevet

grønn og som snørr eller er det noe annet...?

har sliti siden fredag med søvn... ryggen og magen er vonde... som om jeg skulle hatt mensen... bare enda værre....

får ikke sove så mye... ubehagelig uansett

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis det kom grønt slim ut og du har vondt i magen ville jeg ringt føden..kan være en infeksjon!

viktig å få sjekket...slimproppen er ikke grønn i allefall!

hold oss oppdatert.

lykke til!

Skrevet

gul-grønnt... nå nettopp var det en hvit slimklump

Skrevet

det er mange som sier at proppen er litt grønn i fargen.., men hos meg sjøl var den brun /rød da den gikk idag...har også hatt masse vondt i rygg og mage.. akkurat som murringer..

Skrevet

kan jo være slimproppen også, men tror jeg ville hørt med føden ang fargen!

Skrevet

kjenner det fra midten av skulderbladene og helt ned i hoftene, og rundt hele magen... som mensenmurringer... ikke hele tiden, men varierer i styrke, lengde og avstand... kjennes i blandt ut som om noen strammer til rundt hele meg... tenkte jeg skulle høre litt med jordmor i morra...

Skrevet

Sikkert lurt å høre med enten føden eller jordmor ja. Om det gjør veldig vondt hadde jeg nok ringt føden ikveld!

Skrevet

ikke så vondt at jeg ikke klarer å gjøre noe, men mest ubehagelig å legge seg ned... gir seg vanligvis i noen timer etter at jeg har dusja... blir til at jeg har dusja 3ganger per dag de siste dagene...

om det blir mer skal jeg ringe i morra... blir sliten og, så mulig det går ann å få nor for å roe det...

kan kanksje prøve med paracet i kveld, men vil helst ikke ta noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...