mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 grønn og som snørr eller er det noe annet...? har sliti siden fredag med søvn... ryggen og magen er vonde... som om jeg skulle hatt mensen... bare enda værre.... får ikke sove så mye... ubehagelig uansett
karolineb Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 hvis det kom grønt slim ut og du har vondt i magen ville jeg ringt føden..kan være en infeksjon! viktig å få sjekket...slimproppen er ikke grønn i allefall! hold oss oppdatert. lykke til!
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 gul-grønnt... nå nettopp var det en hvit slimklump
skatten kom i mai :) Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 det er mange som sier at proppen er litt grønn i fargen.., men hos meg sjøl var den brun /rød da den gikk idag...har også hatt masse vondt i rygg og mage.. akkurat som murringer..
karolineb Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 kan jo være slimproppen også, men tror jeg ville hørt med føden ang fargen!
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2008 kjenner det fra midten av skulderbladene og helt ned i hoftene, og rundt hele magen... som mensenmurringer... ikke hele tiden, men varierer i styrke, lengde og avstand... kjennes i blandt ut som om noen strammer til rundt hele meg... tenkte jeg skulle høre litt med jordmor i morra...
Supermamm Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Sikkert lurt å høre med enten føden eller jordmor ja. Om det gjør veldig vondt hadde jeg nok ringt føden ikveld!
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. mai 2008 ikke så vondt at jeg ikke klarer å gjøre noe, men mest ubehagelig å legge seg ned... gir seg vanligvis i noen timer etter at jeg har dusja... blir til at jeg har dusja 3ganger per dag de siste dagene... om det blir mer skal jeg ringe i morra... blir sliten og, så mulig det går ann å få nor for å roe det... kan kanksje prøve med paracet i kveld, men vil helst ikke ta noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå