Miniogmy Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 huff.. gruer meg masse.. kjærsten min er snekker, begynner i ny fast jobb i morgen.. på tirsdag eller onsdag drar han bort med jobben, skal være borte i to tre uker.. ghhhh.. gleder meg ikke akkurat.. er så vant til å ha elskeden min rundt meg, så blir uvandt.. men håper at babyen vil begynne å gi seg til kjenne snart, så jeg hvertfall kan kose meg med det.. sukkh.. måtte bare få dette av hjertet mitt..
Trulte76 Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 vet hvordan det er. Men nå har jeg begynt å bli vant med at han er vekke 5 uker så hjemme 5 uker så vekke 5 uker osv. Men ibegynnelsen var det fælt. Vært sammen i 2,5 år nå. SÅ er vel først nå jeg har vendt meg til at han er vekke
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Håper ukene går fort.. Du får finne deg en hobby som gjør at dagene går fortere. Noe du skal være ferdig med før han kommer hjem igjen.. Strikker du noe? Syr noe? Eller kanskjer rydde i bilder eller noe som ligger og venter.. Så får du bruke litt av tiden her inne sammen med oss, så skal vi hjelpe deg med å få kveldene til å gå iallefall:) Skjønner godt at du gruer deg da, får håpe som du sier at du merker bebisen din da, så du kan kose deg med den. Hvor langt på vei er du?
Mamma til en engel<3 Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Hei, huff vet hvordan du har det, min forlovede dro i fengsel for 2uker siden og skal være der i minst 2mnd:( Og vi hadde ALDRIG før vert borte fra hverandre i mere enn 4timer max om gangen! Så det var uvant det! har hatt det ganske så følt, men nå begynner det å løsne opp, du venner deg fort til å være "alene" shø, lell om du ikke trur det akkurat nå dagene går så mye fortere enn du aner:) Pluttselig er han hjemme igjenn til deg og deres lille:) Så får dere jo holde kontakten på telefon og slikt da vettu, der er du jo heldig:) hehe! Dette går nok bra skal du se, du får finne på litt forskjellig om dagene slik at de går fortere:) Så får vi håpe den lille gir fra seg noen spark snart:):) Dette klarer du vettu, pluttselig er han hjemme igjenn til dere skal du se:)
Miniogmy Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2008 jeger 14 uker på vei, og aner ikke når jeg kommer til å merke spark.. er sykemeldt om dagene nå, har en legetime den 23, ellers blir det trening noen ganger i uka, og data og tv.. pluss at jeg driver å ommøblerer (ja, er forsiktig, hehehe) har bekkenløsning allerede, så må ha en del sittepauser.. skal nok få tiden til å gå.. men har ikke vært borte fra hverandre siden vi ble sammen, så blir nok verst å få sove.. og edderkopper og andre kryp.. de må jeg jo ta selv nå.. grøss og gru.. synes det er litt kjedelig i debattene for tiden jeg da, har sikkert blitt litt bortskjemt.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå