Gå til innhold

Flere her som er like glemske som meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå for tida så glemmer jeg ting jeg akkurat har spurt om, at jeg har sluppet ut hunden,husker ikke alltid hva jeg har gjort dagen før..

Det meste er ting jeg har gjort,spurt om osv..Avtaler,klokkeslett og tlfnr husker jeg alltid...Husker ikke mye av det vi har gjort for ett par år siden,men husker noe da...Mannen min husker absolutt alt,så jeg føler meg skikkelig glemsk ved siden av ham da..Men er så anspent om dagen,med stive,ømme muskler i nakke og skuldre og det fører til hodepine og da får jeg nok konsentrasjonsproblemer...Sluttet å amme for 1 måned siden så kanskje ammetåka kommer på etterskudd....

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare meg som er så glemsk altså...he he

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Jeg er så glemsk at jeg glemte å svare på innlegget ditt ;-)

Husker nesten ingenting selv,eneste jeg klarer å holde orden på er regninger, møter og matingen til vesla. hehe

Skrevet

Ha ha,godt å høre at vi er flere da;)

Jeg glemmer da regninger en gang i blant og jeg da,men mat til jentene får jeg til jeg også...Men husker nesten ingenting fra barndom og ungdom,bare bittelitt,og det syns jeg er kjedelig...

Skrevet

ja, er det ikke slitsomt????

uff.. jeg glemmer ting jeg nettopp har lagt fra meg og finner det ikke igjen. må lixom leite i 100 år før jeg finner det..

spesielt bilnøkler og kortmappa mi. det er gått så langt at jeg MÅ putte tingene på samme sted hver dag, ligger de ikke på stedet de skal får jeg panikk. hehe

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Sånn har jeg det også. Jeg merker at jeg ofte blander minner så jeg ikke alltid vet om det jeg sier er "sant" eller ikke fordi det ofte er to minner jeg blander sammen til ett. Det er kjempevanskelig for meg

Husket masse før men ikke lenger nå..

Ofte kan jeg fortelle folk i familien om noe og da kan de si, nei, det var ikke sånn det var, det der er feil. Og så fortelle meg to forskjellige historier, og da husker jeg det jo, men jeg blander mye :-/

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Jupp, jeg er!! Har alltid vært sånn, nå er jeg glad jeg ammer, så jeg har noe å skylde på... Sikkert like irriterende for mannen min, som prøver å mimre fra ferier og sånt, men her er det helt blankt, he he Husker andre ting, jeg da.

Skrevet

Huff det er veldig slitsomt:( Mannen min mimrer også fra ferier og ting vi har gjort,men jeg husker ikke en dritt,bortsett fra små glimt jeg kommer på når han prater på det...Ting vi har kjøpt husker jeg heller ikke,mens han husker når og hvor tilogmed...

Tom min bestemor husker ting jeg har gjort fra jeg lita og oppover til voksen,og hun er 82 år!!! Men jeg har alltid vært sånn tror jeg...

Føler meg ganske dum til tider:(

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Ha ha, ja, kjenner igjen alt dere skriver her! Ble litt letta over dette innlegget jeg, har trodd det bare var meg som var sånn... Bestemora mi på 90 har også stålkontroll på husken, selv om hun alltid klager på hvor glemsk hun er. En gang ringte hun for å beklage, for det passet ikke at jeg kom på besøk i morra likevel. Jeg; hæh? Skulle jeg komme på besøk*flau*

Så hvordan det går med meg når jeg er 90... må vel passes godt på, tenker jeg...

Skrevet

Hender seg at jeg glemmer ord og jeg da,og det føles ille,da er jeg sikker på at jeg har alzheimer...haha

Henger ikke med i samtaler bestandig heller,men må vel være ukonsentrert også,så jeg sitter litt i egne tanker midt i en samtale *flau*

Tror jeg må passes godt på når jeg er 90 jeg og...

Godt mannen har god husk da,selv om det er irriterende at han husker ALT fra fortida:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...