gifteklar gravid og kvalm Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Snuppa fyller 4 år og skal ha jentene fra barnehagen hjemme i selskap Tror dere det er slik at alle barna vil like dette; pizzasnurrer (må vi ha pølser også?) marsipankake hjemmelaget bringebær is muffins med rips i sjokoladekake noen som har tips til hvordan vi løser det med brus, skal alle få egen halvliterflaske eller kan vi kjøpe pappkrus med lokk og sugerør og gi de fra halvannen liter, tenker litt på veps o.l. og syns kanskje pappkrus med lokk virker best??
Trulte76 Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 synes den var helt grei jeg. Hadde et år pizzasnurringser jeg også. husker ikke hvor gammel hun ble da, men sikkert rundt hennes alder. Jeg har jo opplevd at det er ikke alle som vil ha pølse hell. Så du trneger bare å servere en ting, så spiser den som vil ha. Vrus løses med å kjøpe inn 1,5l flasker å fylle i papp/plast kopper eller vanlige glass visst du skal ha det da. Jeg har aldri kjøpt halvliter fl
Trulte76 Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 jeg er så fæl til å skrive feil..håper du forstod
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 syntes det hørtes greit ut jeg.. min kusne sin datter hadde pizza i sitt besøk men hun ble 9, men går utifra de fleste liker pizza. men u kan jo eventulet høre med foreldrene. jeg ville hvertfall tatt pappkrus me sugerør å lokk, kan jo finne mange fine mønster å slikt=)
kokko Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 pizzasnurre er nok, trenger ikke pølser i tillegg... du hadde nå mangen kaker... vi hadde bare sjokoladekake og gele... til jentås 4 årsdag.. og vi kjøpte 1,5 liters brus og hadde i plass kopper med prinsessefigurer på... ikke så mye de spiser... hvor mangen jenter blir dere? Vi var hele 12 jenter.. og jeg er glad for at det er et helt år til neste gang
It's all about me Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Så lenge det ikke kommer noen med matallergi synes jeg dette høres veldig bra ut. Supert med noe annet enn bare pølser vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå