Madamina Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Har godt med flesk på magen. Har det noe å si? Skulle ønske det ikke var så mye flesk, men ikke lett å gjøre noe med det. Ihvertfall ikke så mye.
Resilience Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har litt ekstra, men har kjent bevegelse siden uke 17, og siden uke 22 har mannen min også kunnet kjenne det på utsiden. Hun sparker og leker og snur seg og jeg merker alt veldig tydelig.
temine Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Tror ikke det skal ha noen innvirkning på om du kjenner spark innvendig, men kan kanskje ta lengertid før man kjenner dem utenpå? Nå er jeg ikke skråsikker altså
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Legen min mente at det var vanligere å kjenne spark tidlig når man var slank, jeg har kjent liv siden jeg var 12 uker på vei og han mente hvertfall at det var fordi jeg var så slank Kjent liv utenpå i en ukes tid nå også og jeg er 16 uker på vei i morgen. Har foresten livmor på den fremre veggen også, så det burde være vanskelig å kjenne..
mamma_til_2_m_junispire Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 det kan hende du har morkaka liggende som en pute forann sånn at du ikke kjenner sparkene så godt.... Legen som tok UL'n vår sa at det ikke hadde noe betydning at jeg hadde litt spekk fra før ;p har kjent liv dagli siden uke 20 og nå er jeg 26 uker på vei! gravid med nr to... kjente ikke liv daglig før rundt uke 25-26 da jeg gikk med nr 1....
elin og gutta;) Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 det sies i alle fall.... jeg har mye flesk på magen, men kjente tassen veldig tidlig... 13-14 uker, og daglig fra 16 uker. utenpå fra 19-20 uker. er 23+3 idag. tror det må ganske MYE flesk til før det kan hindre å kjenne bevegelse godt. i alle fall utenpå.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå