Hege_mor til 2 Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 E dettte vanlig? Min datter er 10 mnd og det hører skjeldenheten til at hun bæsjer 1 gang i løpet av dagen.. det mest vanlige er fra 2-4 ganger om dagen.. og iløpet av uken er det bestandig en dag der hun bæsjer mellom 7 og 9 ganger!! dette har pågått i 2 mnd. Men hun er i godt humør og det har ingen virkning på allmenntilstanden hennes.. vell, hun til tider kan bli noe sår, som behandles etter en dag med sink salve.. (er vel egentlig smurt inn med sinksalve til en hver tid) men annet enn det er det vel stort sett bare mor som er dritt lei. bokstavelig talt!! Tenker på å gå til legen, men i og med at hun ikke virker syk må jeg skrive inn her å høre om dette virkelig kan være normalt!
mamman til to gutter Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Om det er normalt vet jeg ikke, men mini har også 2-4bæsjebleier stort sett hver dag, men ikke diare og han blir sjeldent sår. Han har også 10mnd og har også hatt flere runder med ordentlig diare som har vart så lenge at rett før det har blitt bra, så har jeg begynt å tenke at jeg må få sjekket det hos legen, men han legger på seg som han skal og virker glad og fornøyd, så jeg har ingen planer om å få undersøkt det nærmere hvis det fortsetter som nå...
Hege_mor til 2 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 takk for svar.. jenta mi har også hatt diare noen ganger, der matlysten også forvant! men hun har fulgt vekst kurven sin bra. så det er vel ikke vits å slå full alarm!! er bare redd hun skal være alergisk mot noe mat!
Sylteflesk Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Tror ikke 2-4 ganger om dagen er usedvanlig mye. Her har vi vanligvis 2-3 om dagen, kan godt være 4 også. 7-9 ganger er derimot ganske mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå