Gå til innhold

min datter bæsjer usetvanlig mye!


Anbefalte innlegg

Skrevet

E dettte vanlig?

Min datter er 10 mnd og det hører skjeldenheten til at hun bæsjer 1 gang i løpet av dagen..

det mest vanlige er fra 2-4 ganger om dagen..

og iløpet av uken er det bestandig en dag der hun bæsjer mellom 7 og 9 ganger!! dette har pågått i 2 mnd.

 

Men hun er i godt humør og det har ingen virkning på allmenntilstanden hennes..

 

vell, hun til tider kan bli noe sår, som behandles etter en dag med sink salve.. (er vel egentlig smurt inn med sinksalve til en hver tid)

men annet enn det er det vel stort sett bare mor som er dritt lei. bokstavelig talt!!

 

Tenker på å gå til legen, men i og med at hun ikke virker syk må jeg skrive inn her å høre om dette virkelig kan være normalt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er normalt vet jeg ikke, men mini har også 2-4bæsjebleier stort sett hver dag, men ikke diare og han blir sjeldent sår. Han har også 10mnd og har også hatt flere runder med ordentlig diare som har vart så lenge at rett før det har blitt bra, så har jeg begynt å tenke at jeg må få sjekket det hos legen, men han legger på seg som han skal og virker glad og fornøyd, så jeg har ingen planer om å få undersøkt det nærmere hvis det fortsetter som nå...

Skrevet

takk for svar.. jenta mi har også hatt diare noen ganger, der matlysten også forvant!

men hun har fulgt vekst kurven sin bra.

så det er vel ikke vits å slå full alarm!!

er bare redd hun skal være alergisk mot noe mat!

Skrevet

Tror ikke 2-4 ganger om dagen er usedvanlig mye. Her har vi vanligvis 2-3 om dagen, kan godt være 4 også. 7-9 ganger er derimot ganske mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...