Gå til innhold

Mange som har giftering i hvitt gull??

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller "skal" gifteringen være i gult??

JA,maser fælt om dagen nå heheh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har i hvitt gull, men ingen regel for dette. SMak og behag.

Skrevet

Kunnne ikke tenkt meg det.

Skrevet

Vi har i hvitt gull! Synes rett og slett det er finest vi da!

Om de "skal" være i gult gull bryr meg midt bak, ringen jeg går med hver eneste dag skal jeg trives med. Ikke følge resten av verdens regler!

Skrevet

Vi har hvitt gull :-)

Skrevet

jeg ville helst hatt i hvitt gull, mens maen syns det ville sett rart ut med det det er jo tradisjon med gult gull (vanskelige mann) men hadde jeg kunne velget omigjenn så hadde det blitt hvitt gull. Jeg syns det er finest. har ikke så mye gult gull.. har bare gifteringen resten er i sølv eller hvitt gull...

ååå så jeg angrer på gifte ringen min....

Skrevet

hehe,derfor jeg spør,for mannen vil ha gult og jeg hvitt.

har ikkeno annet i gult jeg heller.Men tror jeg har han på gli heheh

Skrevet

Vi har halvt om halv. Halve ringen er hvitt gull, halve er hvitt gull! Kjempe fin!

Skrevet

Vi har hvitt gull, jeg kler ikke gult gull og jeg liker det heller ikke.

Skrevet

då tar du i hvitt gull... maen kommer til å si om et år eller bare et halvt år at jo det er jo fint med hvitt gull...

Det sa min mann nå nettopp...søstern hans skal gifte seg nå til helga... og de har valgt hvitt gull og då sier han at det er jo fint det, det kunne jo vi også hatt.... gjett om jeg ble sur nå... det var jo det jeg ønsket meg....

Skrevet

Har både forlovelsesring og giftering i hvitt gull.

Du kan ha i plastikk om du vil, finnes ingen regler.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Vi har også både forlovelsesringer og gifteringer i hvitt gull. Kjempefine! Syns hvitt gull er minst like fint som gult. Ikke alt passer til alle, noen er finest med gult, andre med hvitt=)

Gjest thricane
Skrevet

vi har. men nå har ikke vi fulgt noen "regler" i det hele tatt når det kommer til å gifte seg.

Skrevet

Personlig mener jeg det er best å ha klassiske ringer ettersom man skal ha de i mange år. Blir mye mote i de rinege , og det er kanskje ikke så kult at alle om 20 år se at du giftet deg i 08?? Vet jo hva jeg mener om endel av ringene op 80-tallet, og er glad jeg ikke har de for å si det sånn....

Skrevet

Forlovelsesringen min er i gult gull (allianse) og gifteringene våre er i hvitt gull...

Koffor den er i hvitt gull, vet eg ikkje... Ble bare sånn...hehe

Skrevet

Vi har forlovelsesringen i hvitt gull, og gifteringene skal også være i hvitt gull. Liker ikke gult gull, så derfor valgte vi slik.

Hvitt gull, helt enkel uten noe dilldall :)

Skrevet

Har ikke giftering i hvitt gull, men fikk diamantring i hvitt gull i morgengave:D Vi har ellers 6mm vanlige gullringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...