revemor silkesvans Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Flere som er slitne etter 17 mai.?????? Tok vel litt hardt i .Etter full fart hele dagen gikk lufta ut av meg klokka 19.Holdt meg våken til 21 men da var det slutt.sov til 09 idag og var helt tom for energi sov nesten to timer på dagen og gleder meg til jeg kan legge meg igjen.Orker ikke å sitte oppreist helt slått ut .Masse kynnere i dag,er vel et resultat av gårsdagen. Hipp hurra for det er et år til neste 17 mai . satser på at morgen dagen blir bedre,og at den energien jeg hadde fått er tilbake igjen.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Kunne høres ut som meg:) Jeg såg på to tog igår. Ellers var jeg bare hjemme. Borte hos noen venner om kvelden. Hjemme kl hall ti. Men da klarte jeg ikke å sovne. Så la meg etterhvert, sov lenge. Og kjente med en gang at jeg ikke var i form når jeg sto opp. Så har ligget på sofaen ihele dag. Har nok også sovet i to timer til sammen. Har ikke kledd på meg noe særlig, bare sånne sløveklær. Satser også på at morgen dagen kommer med mer energi. Jeg er 18+1 idag. Men tåler ikke så mye til vanlig i dette sv.skapet. Og føler i tilegg at jeg begynner å bli syk. Har vondt i hodet eller ikke vondt, men sånn forkjølelse tung. Og tett i nesa, og hals verk.. Så håper det går vekk til imorgen igjen..
revemor silkesvans Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 jeg er 18 uker idag.så da er vi ganske likt.Akkurat som deg tåler ikke jeg heller de store utskeielsene.Det straffer seg ofte.Føler ofte at jeg blir syk visst jeg er veldig sliten.så får håpe det er det for din del. konstant kynnere i hele kveld.De er ikke vonde men litt slitsomt og ubehagelig er de jo.
LilleVackreAnna Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Åh, dette var litt godt å lese, for jeg har det akkurat på samme måte, og har nesten vært litt bekymra i dag. Er heeelt utslitt etter gårdagen, sjøl om jeg bare gikk en liten del av barnetoget, var ute og spiste med venner og litt sånne koslige ting. Jeg har ikke hatt/kjent kynnere før, men i hele dag har magen vært steinhard, og til tider kjenner jeg det knyter seg skikkelig, nesten småkrampeaktig. Jeg er 18+0 i morra, så vi ligger ganske likt an! Jammen litt slitsomt å være gravid når man ikke tåler 17 mai lenger engang;)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Så morsomt at vi tre var nesten helt like langt på vei da:) Jeg har ikke hatt noe til kynnere idag. Men kjente det litt igår. var så dum også og ha på meg sko med litt hæler, bare MÅTTE pynte meg litt. Og angret jo veldig på det igår kveld og natt. Så kommer nok ikke til å gjøre det flere ganger nei. Ja 17.mai er jo en slitsom dag til vanlig, men pleier jo ikke å bli så dårlig da i det hele tatt. Gleder meg bare til å legge meg ikveld, men har sovet for lenge og for mye idag, så må sitte oppe litt til tenkte jeg.
To gutter + spire Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Er også helt utslitt etter 17 .mai ! hehe er 22 + 2 og har en gutt på snart 3 år. I går var det opp kl 07 og stelle istand frokost for så å gå i tog med lillegutt. så var det pølser og is på barneskolen for så å lage lunsj hjemme - etter det var jeg helt kake ( kl 15 hehe) - eg glad for at gutten vår ville være med besteforeldrene hjem - for da sov meg og mannen min til kl 18 hihi. Dro ut til foreldrene mine og fungerte greit resten av kvelden . Men i dag har jeg vært helt utslitt og sov i 2 timer i ettermiddag ! hehe godt at det ikke bare er meg ! Har begynt å få smerter i bekkenet også...så det blir nok å melde pass på jobben i morgen. som dere sier :veldig slitsomt å jobbe for så å komme hjem å ta seg av unger og hus på kvelden . Skal til legen på torsdag , tror jeg må få sykemelding! Håper dere får hentet dere inn ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå