Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Æsj og fysj, og fysj og æsj......... Jeg finner NULL motivasjon til å lese gitt! Har bare lyst til å legge meg ned å grine igrunn... Gubben har fått den dødelig manne-influensa'n stakkar, og småen har vært fullstendig gal idag... Æsj, mangler fullstendig motivasjon nå... Jada, vet jeg har hatt 5 mnd til å lese på, men har jeg gjort det??? Neida.... Kan jeg pensum? Neida......... Aiaiai........ Jaja, ønsk meg lykke til da... Ser for meg at dette blir en slitsom natt! Hehe.....
OsloMor Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Uff og uff, skjønner deg godt. Skal du ha muntlig eller skriftlig? Konsentrer deg om de temaene som du vet er viktig, noe kan du og er målet ditt å stå så tror jeg du gjør det:-)!
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Aiaiai, ikke noe god følelse. Men det går nok fint skal du se, bare senke kravene på karakteren, hehe. Men hvordan går det med deg ellers da? Men ryggen og sånt mener jeg?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2008 Etter å ha brukt mangfoldige tusen kroner på en ny (og fantastisk) madrass, og etter å ha blitt skrivd inn og ut av sykehuset en stund har jeg blitt mye bedre Ingen vet hvorfor jeg har vondt da, men men... Trener så godt det lar seg gjøre, og håper det blir bedre Så koselig at du husket meg Skal ha skriftlig... Hadde en muntlig sist uke, og den fikk jeg B på, så den er jeg drit fornøyd med!! Med tanke på at jeg har vært sengeliggende i 2 mnd dette semesteret er fornøyd bare jeg står i faget igrunn... Strøy i et fag, og har meldt meg av i et annet fag dette semesteret, så jeg MÅ klare dette....
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Så bra at du er bedre :-) Og lykke, lykke til i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå