Gå til innhold

Nå gleder jeg meg til varm sommer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare fortelle dere hvor fornøyd jeg er! Er gravid med andremann og har termin i juli. Eldstemann er også født på sommeren for fire år siden. Da jeg gikk gravid den gangen savnet jeg så veldig å føle meg ok når jeg gikk på stranda (bodde på stranda de siste månedene, sånn at jeg kunne bade og kjøle meg ned mest mulig.) Har nå funnet badetøy for gravide! Har ikke sett det noe sted før. Og det geniale er at det også er ammeløsning på bikini/badedrakt-toppen, slik at den også er super å bruke etter fødselen. Jeg bor på et sted like ved vannet, så håper å tilbringe så mye tid som mulig ved vannkanten;) Badetøyet fant jeg på www.mammaogmeg.no. De hadde også mye annet fint sommertøy og greie priser.

Jippi- kom sommervarme- kom:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper også det blir en varm sommer:) Når jeg har vært gravid de andre sommerne har jeg bare brukt vanlig bikini. Og godt steder det ikke er helt fult med folk, og tatt på meg en tshorte når jeg har beveget meg rundt om. Skal gå inn å sjekke de sidene. Alltid kjekt med noen skikkelige mamma klær. Er ingen mamma butikker her jeg bor. Må kjøre en time for å komme til nærmeste..

Skrevet

Jeg har gledet meg til sommeren i hele vinter jeg;)

Håper inderlig det blir godt og varmt(jeg er frysepinne,så elsker varmen!!)

Gleder meg til å bare hoppe i bikinien og en lett sommerkjole om morran og trave rundt i det hele dagen:)

Sist fødte jeg i oktober og da snødde det den gangen,så nå gleder jeg meg til å kunne trille og kose meg med babyen i noe varmere vær i august da hun skal melde sin ankomst:)

God sommer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...