Gjest Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Jeg blir når jeg skal holde store taler, snakke til store forsamlinger, ha forestillinger.. Hm.. Hva med dere?
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Tja, nå holder jeg sjelden taler, men snakker i foramlinger til stadighet. Og det kommer an på hvilken forsamling om jeg blir nervøs eller ikke. Men når jeg skal til tannlegen, DA blir jeg nervøs! Og det ser ut som jeg må dit i morgen, for jeg har i hele helga hatt en forferdelig tannpine. Så i dag er jeg nervøs, hehe
Verdens tøffeste mamma Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Tannlegen!!!! Hater den av hele mitt hjerte!!!!!
Masaili <3 Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Tannlegen gjør meg ufattelig nervøs, faktisk så nervøs at jeg må ta to sobril bare for en vanlig sjekk! Eksamen gjør meg også nervøs, og da særlig muntlig eksamen! Jeg blir nervøs av store folkemengder, som f.eks det å gå i 17.mai toget. Jeg gjør det gjerne, har ikke mye imot det, men er litt nervøs av en eller annen grunn. Å kjøre bil gjør meg også nervøs. Har ikke lappen, men driver å øvekjører med mannen min, og da er jeg veldig nervøs! Å snakke i forsamlinger gjør meg også nervøs, men det er glemt så fort jeg begynner å snakke heldigvis! Jobbintervju gjør meg forferdelig nervøs også, men bare til jeg åpner munnen, for da renner det ut av meg, er heldigvis ikke typen til å få hjernteppe:) Men til vanlig er jeg ikke en spesielt nervøs person, selv om det kanskje høres sånn ut når jeg lister opp punktene ovenfor;)
Gjest Mylian *2pp* Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Når jeg skal på jobbintervju f.eks. Når jeg skal tale foran andre. Synge foran andre. osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå