Lilleblå Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Noen som har vært i Tyrkia i byen Side? Vi reiser om 2 uker med en liten tass på 2 år, samt magen min, er 15 uker på vei idag. Noen som har anbefalinger om stedet? Hotellet vårt tilbyr Spa, og jeg lurer veldig på om det er noe jeg skal være forsiktig med av massasje ol. nå siden jeg er gravid?
Sina med Sprellings Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Hei! Var i Side for to år siden. Håper dere får det supert der, men vi ble ganske skuffet over stedet. Det hørtes så koselig ut i katalogene, men det var vel mye kelnere som snakket svensk, kjøttbullor og butikker med kopivarer for vår del. Men det var fin strand, lavt prisnivå og god pizza margerita de fleste steder. Sikkert annerledes når man reiser med barn, mannen min og jeg dro sammen og hadde lyst på et romantisk og koselig sted. Vårt høydepunkt var tur til Pamukkale, men det er kanskje slitsomt med en liten på slep! Håper dere får det fint, selv om vi nok ikke reiser tilbake hit. God tur!
<3 lykkeliten <3 Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Jeg bare elsker Side! Men så er jeg veldig glad i Tyrkia da, med alt det har å tilby. Jeg spiser ikke turistmat som pizza og spagetti. Pide er en tyrkisk pizza som er helt nydelig. Spør etter den. Også må du prøve grytemat. Det er så utrolig godt. Selgerne er litt masete, men prat med dem. Di er ikke farlige, bare veldig hyggelige og lett å bli kjent med. Dere får helt sikkert en fantastisk ferie. Ditt spørsmål ang spa her jeg ikke noe svar på dessverre. Dere får ha en god tur og nyt oppholdet.
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Vi var der i august i fjord,med våre to gutter som da var 4 og 3 år... Hadde en topp tur,storkosa oss fra dag 1:) Var der en uke,men det holdt det på det tidspunktet,for det var vanvittig varmt.... Stranda er veldig fin der,men for vår del ble det mest basseng da det var litt bølger og litt for salt vann for guttene;) Hotellet,bassengområdet og lekeplassen var kjempefint!! Absolutt et flott sted for familier med små barn. Håper dere får en like flott tur som vi hadde:) GOD TUR!
nr-4-i-oktober Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Hele familien var der i fjor, og skal tilbake den 18. juni. Syns det var et kjempefint sted å reise til med barn. Gleder oss noe voldsomt, både store og små ) God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå