mamman til leon og Noah Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 min lille prins gulper så veldig av hipp. også får han vondt i magen av nan... noen som har erfaring med collett eller småfolk?
Labambie Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Har selv ei jente som bare kan få Hipp,men har prøvd ALLE de andre... Både collett og småfolk inneholder omega 3! Så hvis ungen din tar en av de er jo det kjempebra.. Her var erfaringene at det blei sprutgulp som ikke lukta direkte blomster... Sur melk med tran? Hihi! Neida,er vel sånn at du bare må prøve deg fram.. Bor du i Akershus,kan du bare stikke innom og få mine pakker med collett og småfolk,begge brukt kun en gang..
mamman til leon og Noah Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 virker som at hipp er ganske mild og god... uff syns det er litt skummelt å bytte tilfelle magevondt, men jeg får prøve jeg bor i vestfold hehe ellers hadde jeg kommet koselig at du spurte eldstemann tålte bare nan ha1, men han gulpa aldri fikk bare vondt i magen av alt annet. Noah gulper etter hvert måltid.. men han legger godt på seg da
Labambie Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Tåler Noah Nan H.A1 da? Vi prøvde den og vi... Har litt gulping med Hipp,men jeg er fornøyd så lenge det ikke er sprutgulp jeg.. Hehe! Synes forøvrig Nan H.A1 er oppskrytt gitt.. Merket ingen forskjell med magevondten her... Håper du finner noe som funker da! Lykke til i "jakten"..
mamman til leon og Noah Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2008 han gulpa av den også, så da bruker jeg like gjerne hipp gleder med til han begynner med litt grøt om en mnd det er så koselig takk, jeg får jakte litt videre hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå