Gå til innhold

Vanlige bordkort eller gaveesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer fram og tilbake,synes det er en hyggelig hilsen til gjestene med en gaveeske,men det blir jo litt dyrere enn et vanlig bordkort...

Er bare ca.30 stk så blir uansett ikke sååå mye dyrere,men er det "verd" det liksom?

Et vanlig bordkort tar man sjelden vare på,men disse eskene vil vel bli husket tror jeg :)

Hva har dere valgt og hvorfor? :)

(tenkte å fylle de med sjokolade/lovehearts med vårt navn og dato på)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha gaveesker, rett og slett fordi jeg synes det var litt gøy + at jeg tror ikke noen av gjestene venter det - så det blir en hyggelig overraskelse. har aldri selv fått gaveesker i bryllup. Kjøpte mine på E-bay for 250 Kr for 100 stk - synes ikke det var dyrt.

Skrevet

Valgte gaveesker bare fordi jeg ikke synes jeg kom på noen spenstige bordkort.... Hadde ikke lyst til å bare ha brettet kartong med navn på, men kom ikke på andre forslag heller. Derfor ble det gaveesker.... '

Blir jo litt dyrere enn vanlige bordkort, men ikke veldig mye. Kjøpte esker på www.littleboxcompany.uk (eller com), og bruker ikke veldig mange penger på det vi fyller oppi dem heller. Dessuten kjempekjekke å ha barbonger oppi, hvis en skal ha det...

Og så er de dekorative :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...