Gå til innhold

WenchePia!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så at TL har vært hos fotograf Langø :) (var inne å så på 17.mai bildene, fine forresten =) ) Flink fotograf? Dyrt? Tenker oss til fotografen med barna snart skjønner du hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :D

Langø er kjempeflink! Litt annen type bilder enn f.eks Fame,så du vel sikkert :) Tar mere klassiske bilder også han :) Synes han er kjempeflink vi ja.

Vi tok jo bilder av henne da hun var baby , og det var sånn "før 6.mnd-tilbud," så betalte 295 for fotograferinga , og ett bilde, og 90,- per bilde utover det som var inkl. tror jeg .. Har ikke peiling på hvilke priser han har ellers, dessverre..

Skrevet

Hørtes nå uansett billigere ut enn feks fame da hehe. Tror vi skal kontakte han gitt ;)

Jeg begynner på jobb på torsdag forresten, så da møter jeg tuppa di =)

Skrevet

Det vil jeg tro han er hehe ;)

Å gjør du :) Kommer til å få nok å gjøre da sikkert hehe :D

Skrevet

Blir nok fullt kjør fremover nå ja, gruer meg litt hehe. Ikke så rart etter et år hjemme heller da =) Men blir litt godt også =)

Skrevet

Tenker du gruer deg litt og ja , blir da sånn,.. Men er godt å ha noe mer å fylle dagene med :D

Skrevet

Joda, men så blir det tidsklemma igjen da hehe. Men skal jobbe 80% da, og så er det jo ikke så lenge til ferie heller så =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...