ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130214012819&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:US:1123 Jeg har fått den, og den er nydelig, men sitter noe rart med "for mye" stoff rundt hoftepartiet... Vil den se bedre ut med underskjørt med ringer/spiler i??
Vekt 75 Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Hei. Vet ikke om du behøver underskjørt eller ikke. Vil bare si at kjolen er nydelig!!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 når kjolen er A formet slik din er ville jeg gått for underskjørt ja:-)
Dronningen! Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Utrolig fin kjole HI... Hva med et underskjørt med flere forskjellige lag? Tror ring/spile-underskjørt kanskje vil bli litt mye....
Maritbrud Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Hei Siden kjolen (slik det ser ut for meg) er av chiffon i skjørtet vil jeg gått for ett underskjørt med flere lag av tyll, uten ringer. Ringer i underskjørtet kan synes godt gjennom stoffet. Hva med å vente til du har fått kjolen, ta den med på salonger og prøve med forskjellige typer underskjørt?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2008 Takk, dere! Liker den kjempegodt selv også! Og detaljene på kjolen er faktisk mye finere i virkeligheten enn på bildene Men det er bare det med alt det stoffet som er "til overs"... Det kommer nok av at jeg mangler underskjørt. Skal ta den med meg i salong og finne et passende et... Skulle liksom ha en lett og ikke for varm kjole til strandbryllupet vårt i Thailand, men det er flere lag stoff og tykkere enn jeg trodde - og med underskjørt i tillegg, da - kommer vel til å koke bort! Men da koker jeg forhåpentlig vakker bort, da ! hehe... neida...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå