Gå til innhold

Trenger jeg "ringunderskjørt" til denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Vet ikke om du behøver underskjørt eller ikke. Vil bare si at kjolen er nydelig!!

Skrevet

når kjolen er A formet slik din er ville jeg gått for underskjørt ja:-)

Skrevet

Utrolig fin kjole HI...

Hva med et underskjørt med flere forskjellige lag? Tror ring/spile-underskjørt kanskje vil bli litt mye....

Skrevet

Hei

Siden kjolen (slik det ser ut for meg) er av chiffon i skjørtet vil jeg gått for ett underskjørt med flere lag av tyll, uten ringer. Ringer i underskjørtet kan synes godt gjennom stoffet.

Hva med å vente til du har fått kjolen, ta den med på salonger og prøve med forskjellige typer underskjørt?

Skrevet

Takk, dere! Liker den kjempegodt selv også! Og detaljene på kjolen er faktisk mye finere i virkeligheten enn på bildene :) Men det er bare det med alt det stoffet som er "til overs"... Det kommer nok av at jeg mangler underskjørt. Skal ta den med meg i salong og finne et passende et...

Skulle liksom ha en lett og ikke for varm kjole til strandbryllupet vårt i Thailand, men det er flere lag stoff og tykkere enn jeg trodde - og med underskjørt i tillegg, da - kommer vel til å koke bort! Men da koker jeg forhåpentlig vakker bort, da ! hehe... neida...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...