Babyluren Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hoi, jeg må visst kjøpe en brystpumpe... Hva vil dere anbefale? Manuell eller elektrsisk? Hvilket merke? Og hvor kjøper man slike? Apotek, babybutikk etc? Hva koster slikt noe? Setter pris på svar!
BlåklokkaVest Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Hei! Det er sikkert litt ulikt fra person til person hva som er den beste pumpen, men jeg ser at mange er fornøyd med Medela sin. Jeg sverger selv til min Avent pumpe, en vanlig håndpumpe. Synes det er best med håndpumpe siden det går raskest for min del. Har litt lyst til å dele en erfaring med deg i tilfelle du ikke har prøvd å pumpe før: i starten har det alltid gått veldig treigt å pumpe med meg. Det kan ta opp til flere minutter før melken løsner, og når den løsner går det fryktelig tregt å få melken ut. Etter hvert som tiden går løsner melken kjappere for hver uke (nå tar det bare 5-10 sekunder), og det kommer mer og mer melk på en gang. Det som tok en halv time i starten, tar nå 5 minutter :-)
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Medela Swing er fin-fin. Mini-varianten av de som brukes på sykehuset her. Elektrisk, meget stillegående, liten og kan kjøres på batteri hvis du er på reis. Koster rundt 1000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå