Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Typen var så full at han pissa litt i senga inatt, rent uhell stakkars. Slang bare lakenet på vask, og helte grønnsåpe på sengen der det skjedde.. Føler kanskje ikke det ble helt rent, hvordan vaske det? Er litt redd for lukt osv.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 DU gjør vel ikke rent etter hans piss vel? Herregud - samme skjedde hos oss engang. Jeg nekta å ligge i senga før nye madrasser var på plass jeg. Kan han ikke vaske etter seg selv da?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Han gjorde jo det da! Jeg hjalp han bare siden det er mitt hjem, Kom med et ordentlig svar da.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Har dere overmadrass ville jeg nok vurdert å kjøpe ny. Ellers får du kjøpt rensepulver eller renseskum i en fargehandel. Pulveret maserer du ned i og støvsuger vekk. Eller ha på skum og støvsuger vekk når det er tørt. Bakepulver kan du også bruke. Ha på bakepulver og støvsug opp når det er tørt. Bakepulveret vil suge til seg fuktighet og hindre lukt.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Ta ei bøtte m aiax å vann så skurer du godt med en klut, så lufter du madrassen ute hvis du har mulighet for det.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 HERREGUD SKJERP DERE DA!!!!! Trenger da ikke kjøpe ny madrass for at han har vært litt uheldig å tissa i senga. Ta som en sier over her. Vann med ayax oppi og skur den. Lukta blir borte. Syns så mange her inne nesten er døden nær når noe skjer som dem selv ikke har gjort. å er det en stakkar som har vært uheldig så ja la oss alle halshugge mennesket. Er det galt å være hjelpsom å nå da? Får da endelig ikke håpe dere ikke pisser i senga noen gang da.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Huff, ja fikk så vondt av han egentlig.Var ikke mye! Har nå skrubbet med ajax, så nå ligger den ute til tørk..håper ikke den kommer til å lukte..
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 Fint, vist ikke må jeg nok vurdere å kjøpe ny..
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #10 Skrevet 18. mai 2008 Salmiakk tar knekken på det meste. Det pleide jeg å bruke hvis kattene var uheldige.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #11 Skrevet 18. mai 2008 Tror ikke du skal bruke salmiakk på madrassen, det er så sterkt. jeg har brukt ajax å vann mange ganger på madrass å har fjernet all lukt, bare pass på å ha madrassen helt tørr før du legger på laken å sover på den igjen.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #12 Skrevet 18. mai 2008 Samiakken fordamper med litt lufting. Den tar lukta og tissebakteriene.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #13 Skrevet 18. mai 2008 Man skal bruke _alt annet_ enn salmiakk når man skal vaske opp kattepiss! Det er amoniakk i det, samme som i kattepiss. Vasker man med salmiakk er man garantert at katten tisser der igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå