Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har lest at luft i magen er ett symptom på graviditet, men er det luft som "kommer ut" det menes? Jeg "lufter" og "lukter" Har tenkt at det er maten, men spiser ikke noe annet enn vanlig altså. Håper noen vil svare meg på dette, da jeg er heelt grønn.. På forhånd takk for hjelpa
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Tror du at du er gravid fordi du har luft i magen? Fordi du fiser og det lukter av det? Da har mannen min vært gravid i alle årene vi har vært sammen. Det forklarer jo kulemagen hans også!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Selvfølgelig tror jeg ikke det!! Men jeg spør om det er riktig at det er ett av symptomene?? Jeg har andre tegn også, men var dette jeg lurte på! Det står ikke så mye om det nemlig... Kanskje litt teit, men ikke tom i hodet for det asså!!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Det er riktig at man kan få luft i magen ved graviditet. Luft kan man få av så mye annet også, så ville neppe tolket det som noe symptom på graviditet:)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Nei, men legg til at mensen er uteblitt, ømme bryst, væske i brystene, og ja, uggen/småkvalm, og hodepine da.. Men hadde og lest at luft i magen og kan være et symptom, derfor spurte jeg om baare det... Takk for alle fornuftige svar:-)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Da er det vel bare å ta en test, så får du svar:)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 Og et annet symptom er hormoner... Det ser det jo også ut som du har::
mamma til 2 små:=) Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 Jeg får luft i magen når jeg er gravid!!:=) Nærmest et godt tegn+diare:=( og menssmerter i begynnelsen.Lukter ekstra ja så du spør ikke dumt du:=)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #10 Skrevet 18. mai 2008 Varer det igjennom hele svangerskapet, eller gir det seg litt etter ei stund? Ja, noen uker, eller måneder? (Diare ja, hmm, skal si at jeg har kjøpt lambi.....) Så kjekt med lillegutt da:-)) Grattis!!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #11 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har også hatt myyye luft i magen, og en usedvanlig forferdelig stank! Det hadde jeg vell fra uke 5-6 til 8-9. Så kom diarèen.... Er 12 uker på vei nå, og har hatt løs mage noen uker nå. Jeg har ihvertfall aldri hatt det slik før, så det kommer nok av graviditeten ja! Noe som jm også bekreftet da jeg spurte.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #12 Skrevet 18. mai 2008 Stinker ja, det er nå å si det fint... Ææææææsj:-(( Vel, det er da ett bra tegn da, selv om det lukter, hehe
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #13 Skrevet 18. mai 2008 Mine promper lukter like godt som da jeg ikke var gravid. Kan ikke skjønne hvorfor man skal henge seg opp i vage graviditetssymptomer i stedet for å ta en test. Da får du jo svar på det du lurer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå