Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 3 uker bæsjer hele tiden...promper og bæsjer :)

Flere som har det sånn ?

Hver eneste bleie vi skifter..og det er endel..er det bæsj i og han blir jo sår i stumpen sin stakar. Han får bare mm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta vår har nesten alltid bæsj i hver bleie vi skifter. hun er nå 7 uker. skift bleie rett etter babyen har bæsjet og lufttørk for å unngå sår stump. i tillegg smører vi med A-krem. dette funker for oss i hvertfall:)

Skrevet

Det gjør jenta vår også enda. Hun er 6,5 uker. Det er helt vanlig. Tror første jenta begynte å få noen rene tissebleier da hun var ca.3 - 3,5 mnd.

Skrevet

Han vrir seg noen ganger i smerte når han promper eller bæsjer også..så han har nok endel luft i magen.Har prøvd å kutte ut endel matvarer..og drikke. men føler jeg ikke kan spise eller drikke noe uten at han får vondt i magen...håper det forandrer seg snart

Skrevet

Har vært slik i begynnelsen med mine også :-) Tror jeg var oppe i 12 bleieskift på et døgn på det meste :-) Det ordner seg etter hvert :-) Tok ikke så veldig mange ukene, tror mine var rundt 6 uker. Da gikk det 2-3 dager i mellom hver gang (Men da hadde de SKIKKELIGE bæsjebleier 2-3 ganger den dagen :-) )

Skrevet

Har du prøvd å kutte ut melkeprodukter i en ukes tid?

Skrevet

.....jeg vasker forresten bare med babyolje for å unngå sår stump. Fikk dette tipset på prematur-avdelingen, og det funker i alle fall for mine små. Bruker tykt lag med Inotyol-salve for å behandle sår stump. Funker bedre enn Zink-salve for mine barn (dette tipset fikk jeg også på prematur-avd). Bruk Inotyol kun til behandling, ikke forebyggende (gjelder forresten også Zink).

Skrevet

ja jeg drikker ikke melk..men da må jeg vel kutte ut ost,sjokolade osv også da.. ?jeg som elsker sjokolade...men har vært flink å ikke spist det heller. Vi bruker endel potetmel vi da så tørker den stompen med en gang..eller så går det i zinksalve.

Skrevet

Jeg kuttet ut alt som inneholder melk for en liten periode for å se om det var det - og det var det faktisk. Ja, og egg. Ikke sikkert det er allergi, men greit å sjekke det ut. Noe sjokolade er det ikke melk i ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...