Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har ett problem. Etter fødselen har jeg totalt mistet lysten på sex, jeg blir faktisk fysisk kvalm bare å bli tatt på sexuelt. Det er det siste jeg har lyst på i hele verden. Dette sliter på samboeren min som aldri får sex, og hvis vi har sex så er det med null entusiasme eller innlevelse fra min side. Jeg vet at jeg burde spille, late som jeg har lyst på ham og at jeg liker det, men jeg hater det... vil ikke,. vil ikke...Hvordan skal jeg få sexlysten tilbake... kommer den noen gang tilbake. Det skal sies at jeg alltid har hatt liten sexlyst, men nå er den jo som sunket i jorden... Noen som har noen gode råd. Jeg er lei av å ha sex når jeg absolutt ikke vil, men samboeren min blir jo snart gal. (11 uker siden fødsel)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 du er ikke alene om det. har det også slik. helt naturlig så tidlig i barseltiden. det erikke synd på samboeren din. han burde faktisk vise forståelse. ikke tving deg til noe du ikke vil. det dreper i hvertfall sex lysten. bli enige om at dere i en periode bare skal kose med hverandre på andre måter og at dere ikke skal ha samleie. slik at denne forventningen ikke ødelegger. hvis han vil onanere så er vel det ok. la overskudd komme tilbake før du forventer mer av deg selv. med andre ord ta tiden til hjelp.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Samme her desverre.... Har så lyst til å ha lyst! Det går somregel greit når vi setter i gang, men jeg tar meg selv i å fake (noe jeg aldri har gjort før) og se på klokka. Det som er litt kjipt er at han har fått helt enormt med sexlyst, så det er så vansklig å si nei, for jeg vil jo bare at han skal ha det fint..... Håper jeg snart får den tilbake!!!!
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Her kom ikke sexlysten tilbake før 5 mnd etter fødsel.. Stakkar sambo, men han var veldig forståelsesfull! Så den kommer nok, bare ha litt tålmodighet!
Hege_mor til 2 Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Hei For oss har det funket å prate ilag. Si hva en forventer av hverandre for at forholdet skal funke. og gjøre ting ilag, slik at man ser hvorfor man faktisk ble forelsket i denne personen! Lage litt gnist i forholdet, det hjalp hvertfall på vårt forhold.. Men ta tiden til hjelp og jobb for å få det til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå