<3Sosivov<3 Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hei! Er i dag 14 dager på overtid og har nå satt meg ned for å fortelle dere om alle fordelene det er å gå overtid... Ikke lett å være positiv i disse dager... - Jeg har fått vasket huset skikkelig 3 ganger de siste 3 ukene for at alt skal være rent når jeg kommer hjem fra føden... - ALT jeg kan stryke er strøket (stryker ALDRI ellers) - Alle album er oppdatert - Har fått 5 ukers permisjon før fødsel i stedet for 3 (mister 2 uker med mitt lille gull i april neste år, men nå skal jeg jo være positiv) - Har blitt brunere enn noensinne i mai - Vurderer å vaske sengetøyet i sprinkelsenga en gang til - det er jo 3 uker siden jeg la det på og nå er det støvete... - og da er det sikkert enda mindre kjemikalier idet når lille gull skal legge seg. - Har fått mye kvalitetstid med de to andre barna mine før 3.mann kommer. - Har fått lest flere bøker som har stått på "venteliste" de siste årene - Har blitt bedre kjent med alle naboene som engasjerer seg i overtiden min og som lurer på når jeg kommer med barnevogn Andre med erfaring som har positive bidrag til lista? TIPS! Til dere som venter at dere skal få barn til termin, innstill dere på å gå over tiden. Da blir man så glad når det skjer noe før!
Bilingüe Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Bebien er mer "klar" når h*n først kommer ut, og har kanskje færre "startproblemer"?
Lykkeli! Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Fantastisk bra innlegg!! Godt noen klarer å være positiv på overtid Jeg har 3 uker igjen til termin og er alvorlig lei, og langt ifra så positiv som deg! Skal ta dette til etterretning og prøve å tenke positivt
Dramatica Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Man kan nyte at man har et liv inne i magen, når det er ute er det over, og man vet aldri om man kan oppleve det igjen
hallais Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Er bare to dager på overtid, men litt utolmodig, så må si det er beundringsverdig at du er så positiv!! Supert! For min del er det positivt at jo lengre jeg venter jo mere motivert blir jeg for fødselen!! Jeg skal sannelig skvise han ut, tenker jeg!!!
<3Sosivov<3 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2008 Bra, jenter! Flere ting til lista mi! Kom på en positiv ting til - som jeg tenkte på i går - 17.mai. Jeg var egentlig glad at jeg slapp en dypvogn ut og inn av bilen til 3 ulike tog, 3 ulike steder + amming. Da var det behagelig at ho fortsatt var der inne i magen ;0)
liten frøken ventes i mai:) Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Nyskrubbet komfyr, avfrosset fryser, ryddige skap og kjenner meg igjen i det å faktisk være brun i mai og kjempemotivert for fødsel:) Prøver å være positiv, men er ganske lei nå 8 dager over terminen. Du som er 14 blir kanskje snart satt i gang eller? Jordmoren sa at babyene ofte er mer våkne og oppmerksomme på omgivelsene når de kommer litt sent, så det kan vi jo håpe på. Ellers florerer det teorier om at fullmånen skal kunne gjøre susen. Det er bare to dager til. Satser på månen jeg nå
gutiina Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 Så deilig å se et positivt innlegg her inne:) Det var virkelig kjekt...
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 Hei. Takk for flott innlegg!! Jeg er "bare" 6 dager over. Har hatt dager hvor ting har vært litt kjipe, men føler også at nå er det bare å "holde ut" og se positivt på tingene. Som deg får jeg gjort litt ekstra med min lille jente på 2 år, vasket, ryddet og ordnet. Håpet jo at den forrige vasken min skulle holde til babyen kom, men neida, her er runde nr. 2 allerede over... Kanskje jeg slipper runde 3.. hihi. Har hørt et råd om at man skal spise masse is... har prøvd uten hell, virker nok bedre på vekta enn på fødselen. Er også glad for å slippe 17.mai-barn. Må også spørre om når du evt har fått time til undersøkelse/igangsetting på sykehus... Hold ut jenter, nå er det kun kort tid igjen uansett hvordan vi ser på dette her. H*n er nok ute snart!! Ha en fin dag.
sparkling74 Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 - Det første smilen tl babyen kan vise seg tidligere når den kommer sent - Du vet det ikke er lenge igjen....(det vet ikke vi som er utålmodig og ikke -enda- på overtid) Good job - snart ferdig
<3Sosivov<3 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. mai 2008 Hei igjen! Nettopp kommet hjem fra overtidstimen på sykehuset. Alt så så bra ut der inne i magen at jeg måtte komme tilbake igjen på onsdag - da er jeg 17 dager over... Ble strippet i dag - trodde jeg ble det forrige uke, men det kan ikke stemme for i dag skjønte jeg hva som menes med at stripping er vondt! Fysj!! Blir glad av å lese de positive innleggene på denne tråden!! Keep up the good work, girls! Og kryss fingerene for meg at det skjer noe innen onsdag! Hvis ikke må jeg frem med vaskebøtta igjen hahahahaha! Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå