KinemorTil3 Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 er så vannvittig sliten etter mange år i utdanning og dritlei av eksamener som ALLTID legges til den travleste måneden med skolefri og fridager - mai. sitter selvfølgelig med en svær eksamensmappe som skal inn nå i slutten av måneden og kjenner absolutt ingen arbeidslyst. vil tilogmed heller vaske klær og hus! ååååååååååååååååååååååååååååååå!!!!!! noen som kjenner seg igjen???
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Dessverre forstår jeg overhodet ikke hva du snakker om siden jeg har stukket hodet så langt ned i sanden jeg bare kan. Eksamensfaan i morra, visstnok. Men så lenge jeg har hodet her nede er det ganske hyggelig i verden.
KinemorTil3 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 har prøvd å gjøre det samme nå i lang tid, men det ser ikke ut til at verden tar hensyn til mine behov om lengre frist på denne eksamensmappa. dagene i mai går fremover uansett hvor dypt jeg stikker hodet ned.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 jeg hater i grunn mest at pensum er sååååå kjedelig. det gir meg ingen ting og sitte med det, det er liksom helt greit, men alt annet i denne verden er sååååå mye mer intresant. håper virkelig jeg finner på noe mer intresant og studere neste gang jeg skal ta et fag.
piano♫ Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Skjønner innmari godt hva du mener. Eksamen på tirsdag for min del. Ellers relativt trivelige meg er forvandlet til et eksamenstroll. Studiet har vært spennende nok, det, men skriftligeksamen er ikke like sjarmerende. Jeg skal IKKE studere til høsten, bare så det er sagt!
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Da er vi to. Jeg står for øyeblikket på hodet i Updikes Rabit at Rest. Har skoleeksamen 20, 26, 27 og 29 mai Hjemmeksamens innl. 6 juni Og så skal vi i tillegg flytte 01.juni, med pakking, nedvask, kjørng (60mil hver vei), og innflytting. Jeg gleder meg noe sinnsykt til 7juni.
Løvemor79 Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Njaa, eksamen er noe møkk uansett. Godt å bli ferdig med det før sommeren. Eksamen kunne kanskje heller vært i mars, men da måtte den i desember vært kutta ut. Er mai måned travel? Det har jeg ikke merket noe til. Er det noe jeg burde gjort som jeg har gått glipp av? :oP ..Nå er en eksamen overstått, og to er igjen. :oS Lykke til!! Tvi tvi..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Vil du se mappa mi? Den ene er på 100 sider og den andre er på 50. Og jeg er ferdig. Ferdig. Ferdig. Ferdig. og har ikke frisk før den 4. juni. Uten at det betyr noe som helst for den vil aldri bli sensurert likevel med den streiken som kommer. Og det er litt dumt for da går jeg ikke opp i lønn.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 Klokka mi er til reprasjon, duger det? Er jeg unntatt alle frister og allt da?
Løvemor79 Skrevet 20. mai 2008 #12 Skrevet 20. mai 2008 Jeg håper virkelig tidsperspektivet mitt er bedre utviklet i år enn i fjor, da jeg satt i kjelleren og leste til en eksamen som jeg skulle vært på akkurat da. Får håpe jeg treffer den rette dagen denne gangen! :oP
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #13 Skrevet 20. mai 2008 Lå og pressa ut en unge under eksamen i fjor jeg:p Meg "Jeg skal ha eksamen om to timer" *press press* JM: "trooor kanskje det er en mulighet for at du må ta den senere"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå