l.m.m Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hei. Jeg er ifølge min termin 11 dager unna termin (og jeg vet at min termin stemmer, ettersom samboeren min jobber på havet). Jeg er ikke "stor," og får mange kommentarer på hvor liten mage jeg har. Er der noen som vet om magestørrelsen har noe å si på hvor stor babyen er?
*Super*Mamman* Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Hm... Omvendt til meg iallefall... Jeg har stooor mage, men liten baby....
Zabbi Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Ingen som helst. Min mor har en såkalt guttekropp, høy, tynn og lite kvinnelige former. Når hun var 9 mnd på vei med meg hadde hun bare en liten sikkerhetsnål i bukselinningen, å nesten ingen visste hun var gravid. Hun hadde heller bare gått opp enn sånn 8 kg, men syntes ikke. Jeg ble tatt med keisersnitt for jeg var så stor for hun,+ at jeg ikke hadde festet hodet mitt i bekkenet hennes. Jeg var 51cm lang og nærmere 4,5kg tung, en ordentlig kladd altså... Jeg er nå høygravid, har gått opp 13 kg og har 28 dager igjen til termin, men mange lurer på om det er tvillinger på gang, for magen er så stor. Vet ikke om babyen er stor eller liten, men vet hvertfall magestørrelse har ingenting med babyens størrelse å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå