Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på to måneder som er utrolig snill, de seks første ukene hørte vi ikke gråt i det hele tatt, han var bare så fornøyd:) Men så fikk han kolikk og har mye vondt. Løsningen for oss er bæresjal, der roer han seg og sovner, samt at jeg får ordnet med ting og tang og slipper å gå å bysse på han i armene. Det som stresser meg litt er at jeg føler at det blir null rutine i hverdagene våre... og at jeg kommer til å få et stooort problem med å avvenne han med det å bli bært, samt å sovne inntil meg eller pappan når kolliken er over og han er blitt større... Noen som føler det på samme måte eller har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi var han 6 uker når han fikk kolikk? Jeg har hørt at etter de 4 første ukene er man berget og babyen får ikke kolikk etter det.

Skrevet

Jo, han fikk det like før seksukers kontrollen gitt! Vi merket omtrent ikke at vi hadde en baby i hus før den tid *ler* Men det positive med at han fikk det såpass sent var at vi var kommet oss etter fødselen og hadde mye energi;) Så føler ikke det tar knekken på oss nei, er mer det at jeg føler han får endel vaner nå som jeg kanskje må slite litt med å bli kvitt;)

Skrevet

tror ikke du trenger å tenke på om barnet blir "bortskjemt" eller noe når man bærer. De får da masse kos og nærhet noe som er veldig viktig. Jeg har mitt barn mye inntil meg og tenker som så at ingen kan få for mye nærhet:)

men du ville ikke prøvd noe alternativ behandlig da? Eks. kiropraktor eller fotsoneterapi?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...