Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hørt så mange forskjellige og motstridende råd, så tenkte jeg kunne få litt erfaringer, her på en kjedelig søndag:)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Et eggeglass (el shotteglass) vann i uka:) Mine trives i vinduet;)
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 skjønner at det var viktig å benytte seg av anonymforumet for et slikt spørsmål....kremt
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Er masse forskjellige tips å få, jeg for min del pleier å skylle den godt gjenom springen og sette den på rist så alt det overflødige vannet renner av. Mine orkideer står i vinduet, og trives godt, får dem igjen gang på gang. Pleier å flytte dem, så ikke de står i direkte sollys på de "verste" dagene. Pass på å ikke sette dem over varmekilder, som f.eks vinduskarm over ovn. Plasseres i lyse rom. Og så skal se ikke fryse, f.eks dersom de står i et vindu som er åpent og det er veldig kalt ute. Det var det jg kom på i slengen, håper du kan bruke noen av tipsene:)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Mine står i kjøkkenvinduet i morgensola. De får nesten ikke vann. Det at de blomstrer er en krampetrekning for at de skal kunne formere seg før de dør, og de tror de dør da de ikke får vann... til og med kaktusene mine blomstrer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå