Anette og lille Olliver <3 Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 2 mnd og 6 dager etter fødselen har vi endelig klart i bli enige=) Og lille prinsens navn ble Olliver=) Ble til syvende og sist det vi syns passa best.. Var ikke enkelt da.. Men ble Olliver tilslutt, etter farmora mi som het Liv. (Ho døde dager før han ble unnfanga, og han er født på hennes bursdag 12 mars.. Hadde egentlig termin 22 feb, så det er rimelig pussig.. Var nok menninga det skulle bli en Olliver ja.. ) =)
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 fint navn, men ville valgt med en L...oliver; slippe å alltid få navnet galt skrevet;-=)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Gratulere med navn på velsegut da!! Også fin dag han har!! Sønnen min har den dagen og pappa fikk han i 50års presang!! hehe Eg sa det heile tida at det skulle bli den datoen men så var eg godt innafor au da, hadde ul termine 18.mars. Oliver er eit fint navn det!!!
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2008 Vi tenkte på det.. men to L'er er mye mer sjeldent.. Dessuten har det norsk opprinnelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå