Gjest Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Liker korte jentenavn som slutter på -a, blant annet.. Hva synes der om Ella?
Tia med 2 ♀ Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Det har vi tenkt å bruke på frøkna i magen så jeg syntes det er veldig fint
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Synes det er nydelig har alltid likt det også, står i en skoledagbok jeg hadde på barneskolen at om jeg fikk en datter så skulle hun hete Ella hehe. Litt dumt at det har blitt såpass populært nå, men det er klassisk og pent
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Liker navnet godt eg. Men synes der er små Ella`er rundt overalt nå. Tror det er et navn som kommer (om det ikke allrede er) på topp ti listen.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 Kjempefint! Mange som heter det her i området nå.
Gjest -<<- Skrevet 18. mai 2008 #11 Skrevet 18. mai 2008 Kjeeedelig. Alle liker korte jentenavn som slutter på -a these days.
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 18. mai 2008 #12 Skrevet 18. mai 2008 jeg elsker det navnet men det er fordi snuppa mi heter det.. =)
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #15 Skrevet 18. mai 2008 Jenta mi heter heter det, så jeg liker det!! Men når vi valgte det var det omtrent ingen som het det, syns det er litt dumt at så mange velger det jeg da. Hadde ikke lyst på et topp-ti navn liksom, men vi får ikke styrt det.
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #16 Skrevet 18. mai 2008 jeg liker det ikke. men det har kanskje med en jeg kjenner/kjente som heter ella...
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #19 Skrevet 18. mai 2008 Hehe, det er tanta til bestefar for meg gitt... Hun het Ella og var verdens søteste, RARE gamle dame;)
frutilla Skrevet 18. mai 2008 #20 Skrevet 18. mai 2008 Fint navn! men kunne ikke kalt datteren min for Ella...jeg kommer fra Sør America og der betyr Hun/Henne men blir fint hvis jeg uttaler navnet som vi gjør i norge.
Snuppa! Skrevet 18. mai 2008 #21 Skrevet 18. mai 2008 Hehe,jeg har og en gammeltante som heter Ella.Er et søtt navn. Men liker ikke så korte navn,så ville nok ikke brukt det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå