Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker korte jentenavn som slutter på -a, blant annet.. Hva synes der om Ella?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vi tenkt å bruke på frøkna i magen så jeg syntes det er veldig fint

Skrevet

Ella er fint - og på full fart oppover!

Skrevet

Synes det er nydelig :) har alltid likt det også, står i en skoledagbok jeg hadde på barneskolen at om jeg fikk en datter så skulle hun hete Ella hehe.

Litt dumt at det har blitt såpass populært nå, men det er klassisk og pent :)

Skrevet

Liker navnet godt eg.

Men synes der er små Ella`er rundt overalt nå.

Tror det er et navn som kommer (om det ikke allrede er) på topp ti listen.

Skrevet

Kjempefint! Mange som heter det her i området nå.

Skrevet

Kjeeedelig.

 

Alle liker korte jentenavn som slutter på -a these days.

Skrevet

jeg elsker det navnet men det er fordi snuppa mi heter det.. =)

Skrevet

Liker det ikke

Skrevet

Jenta mi heter heter det, så jeg liker det!!

 

Men når vi valgte det var det omtrent ingen som het det, syns det er litt dumt at så mange velger det jeg da. Hadde ikke lyst på et topp-ti navn liksom, men vi får ikke styrt det.

Skrevet

jeg liker det ikke. men det har kanskje med en jeg kjenner/kjente som heter ella...

Skrevet

Kjempefint! Vi endte opp med Sanna.

Skrevet

Hehe, det er tanta til bestefar for meg gitt...

Hun het Ella og var verdens søteste, RARE gamle dame;)

 

Skrevet

Fint navn! men kunne ikke kalt datteren min for Ella...jeg kommer fra Sør America og der betyr Hun/Henne men blir fint hvis jeg uttaler navnet som vi gjør i norge.

Skrevet

Hehe,jeg har og en gammeltante som heter Ella.Er et søtt navn. Men liker ikke så korte navn,så ville nok ikke brukt det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...