Gå til innhold

Flere som ikke kommer seg inn på "din egen side" ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer meg ikke inn på min egen side for å svare på post, og endre nick...Får bare opp en feilmelding:

"Fatal error: eZ publish did not finish it's request

The execution of eZ publish was abruptly ended, the debug output is present below."

noen flere som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slet med det lenge. Send en mail til moderator (mail adressen står hvertfall på kranglesiden, men også flere steder) og forklar problemet. De pleier å være ganske raske til å løse problemet..:)

Skrevet

Jeg har samme problemet, selv om jeg fikk det fikset for to måneder siden! Så må vel sende en ny mail.. Husker dessverre ikke e-postadressen.

Skrevet

Takk for svar:) Har sendt mail, så håper de greier å løse det:)

Skrevet

Tror det tok en ukes tid fra jeg sendte mail og til jeg fikk svar, så du får smøre deg med litt tålmodighet i mellomtiden!:)

Skrevet

Ok, takk for tipset:) var inne og sjekket isted, men da skjønner jeg at det kan ta litt tid:)

Skrevet

JA! Jeg har mailet til moderator men ingenting skjer. Det er kanskje tre uker siden. Skikkelig kjipt!

Skrevet

Hadde samme problemet selv. Sendte en mail til [email protected] på fredag, og alt er i orden igjen i dag:)

Skrevet

Samme har skjedd med meg... Vært sånn i mange mnd.... Men ingenting er blitt fikset. Får sende mail til den epost adressen der!!!

Takk =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...