balsam Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 med bekkensmerter ut av en annen verden, masse STERKE maserier og slapp og genererelt i elendig form er det ikke lett å tilfredstille snuppa her hjemme.. så jeg blir stående på sidelinja mens hun og pappaen koser seg!! er så vanskelig å se de bedende øynene når hun vil at mamma skal være med på lekeplassen eller bare sparke ball i hagen, mens kroppen min virkelig ikke tillater det nå!! føler meg som verdens verste akuratt for tia!! og håper INDERLIG at denne babyen ikke har tebkt å drøye det mye lenger!!!!!
cherry coke Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Du er da ikke en dårlig mor! La jenta og pappen kose seg, og hvil deg med god samvittighet=)
balsam Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 jooo.. jeg vet d, men føler meg elendig ovenfor snuppa som gang på gang blir så skuffet når mamma er "syk"!!
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Eg syns det sto at du var endelig mamma med ein gong eg.....ein trenger jo ikkje å lesa heile ordet så lenge den første og den siste bokstaven er rett hehe Men nei du er ingen elendig mamma heller. Det er slik det er det. Men så fort du ENDELIG er mamma att så blir at så mykje bedre!! Lykke til med begge deler!!
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Føler så med deg, og har det omtrent sånn om dagen jeg også. Men her er det ikke pappaen engang som tar den biten. Det er bestekompisen min, besteforeldrene mine, broren min osv... Og hver gang hun spør etter pappa i stedet må jeg pent forklare at mamma orker ikke og pappa er på jobb...
balsam Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2008 sender en klem til en annen GOD men sliten mamma!!=) håper vi får ut disse babyene snart!! når har din ankomstdato??
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Hadde menstermin 12 men har ULtermin 30... Men det skjer jo liksom ingenting! *leeeeeei* Når har du egentlig? Litt greit å vite det er noen i samme (synkende:p hehe) båt som meg selv;)
balsam Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. mai 2008 ul termin den 13 juni.. og mens termin den 7... har gått med maserier og moden i en mnd nå....!!!! fikk beskjed i uke 30 at du er heldig hvis du går til uke 35, men den jævelen løy!! grrr... hadde det ikke vært for disse rietingene og bekkensmertene hadde dette vært et perfekt svangerskap, men huff....er leiiiiii!!!!!
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 Du er absolutt ikke noen dårlig munn pga at du ikke kan leke med lillesnuppa nå. Du har jo store smerter osv:-) Du kan ta det igjen med henne så utrolig mange ganger når den lille i magen er ute:-) Slapp av, med god samvittighet:-)
balsam Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 18. mai 2008 hihi munnen min er faktisk ganske fin den=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå