Gjest Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Og et nytt lite gull kommer til oss rundt 17. desember ;-) Også jeg som var så bestemt på at to tette skulle jeg i hvetfall ikke ha, nå får jeg 1 år og 5 mnd imellom mine to ... Spennende greier, og littegranne skummelt! Så et tips til dere alle: Ikke bruk kobberspiral med mindre det egentlig er ganske ok med en spire til ;-)
Mamsen87 :) Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Gratulerer!! Da er vi ganske likt, jeg har termin 12. desember! Kos deg med tida fremover!
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Så morsomt:-) Blir slitsomt, men fantastisk, med to tette:-)
boble <3 Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 JIPPI:0)))) Endelig er det offisiellt! Gratulerer nok en gang vennen, er litt misunnelig på deg men veldig glad på deres vegne:0))) Tenkat lille skjønningen din skal bli storebror!
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 grattis, du er heldig:-) akkurat 2 år mellom gutta mine, skulle gjerne hatt de tettere, jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå