Gå til innhold

Spiralen sviktet :-)))))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og et nytt lite gull kommer til oss rundt 17. desember ;-)

 

Også jeg som var så bestemt på at to tette skulle jeg i hvetfall ikke ha, nå får jeg 1 år og 5 mnd imellom mine to ...

 

Spennende greier, og littegranne skummelt!

 

Så et tips til dere alle: Ikke bruk kobberspiral med mindre det egentlig er ganske ok med en spire til ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! :D

 

Da er vi ganske likt, jeg har termin 12. desember! :)

 

Kos deg med tida fremover! :D

Skrevet

Så morsomt:-) Blir slitsomt, men fantastisk, med to tette:-)

Skrevet

JIPPI:0)))) Endelig er det offisiellt! Gratulerer nok en gang vennen, er litt misunnelig på deg men veldig glad på deres vegne:0)))

 

Tenkat lille skjønningen din skal bli storebror!

Skrevet

grattis, du er heldig:-)

 

akkurat 2 år mellom gutta mine, skulle gjerne hatt de tettere, jeg

Skrevet

Gratulerer! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...