Gå til innhold

Mye kynnere, nærmer fødsel seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange uker/ dager kan man gå med relativt regelmessige kynnere før fødsel er igang? Betyr det at fødsel er like om hjørnet? Har 3- 4 uker igjen til termindato.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt det slik siden uke 32-33. er tredjegangsfødende og har 7 dager til termin, men her skjer det ikke no med det første trur jeg:(

Skrevet

Lurer jeg også på,har ikke vert plaget noe serlig med kynnere ellers i svangerskapet,men kjenner jeg har kynnere ofte nå + en del mensmurringer spesielt om morgenen. Har 15 dager igjen til termin så er lov og håpe hehe :)

Skrevet

Jeg begynte å få mye kynnere i uke 36 samt en del mensmurringer på nettene.. er nå i uke 38+4! De siste dagene har også mageknip meldt sin ankomst, men ser fortsatt ikke ut til at det er noe fødsel på gang:( Begynner å innstille meg mer og mer på å måtte gå over termin..

Skrevet

Kynnere kan jo også være tegn på modning?

Har hatt maaange nå de siste ukene, og mensensmerter, men ingen mer har skjedd her i gården enn det...

Så tror ikke man skal bli bekymret for å føde, fordi om man har litt mensensmerter og mange kynnere.. Normalt de siste ukene det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...