Gå til innhold

LCD eller Plasma? Hva har dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å kjøpe ny Tv, men er nå veldig i tvil om hva jeg skal velge.

 

Slik jeg har forstått det så er LCD best til vanlig bruk, fungerer best i alle typer lys, trekker mindre i strøm, men man må passe på at lyspæren kan skiftes eer få en garantitid på den.

 

Plasma trekker mer i strøm, dårligere oppløsning, egner seg best til mørke bilder.

 

Hehe, jeg har virkelig ikke peiing på dette.

 

Den blir først og fremst brukt til å se på vanlig TV, men også PST.

 

Jeg vil helst ha en 50 ", men da er det bare plasma å finne. LCD får man visst på 42 eller 46 ".

 

Hva har dere og er dere fornøyd og hva betalte dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

40 LCD. Samsung 9000 kr. Veldig fornøyd

Skrevet

LCD har vi 42 :) Min sambis har vært TVrepartør og solgt tver, og vi kjøpte etter hans dom..

er kjempefornøyd, jeg ville ha plasma for denvar finest glans liksom, men etter hans argumenter så var det ingen tvil! :D

 

Skrevet

LCD

Skrevet

Vi har Pioneer 42 tommer plasma tv.

Er kjempefornøyde!!

Legger man litt penger i en plasma tv så får man skikkelig bra greier.

Den er bra å se på dag som kveld!

 

Skrevet

Glemte prisen.Betalte 21000,- for plasma tv.

Skrevet

Vi har 42" plasma tv. Veldig fornøyd med det! :D

Skrevet

Vi betalte 19 tusen for det.

Skrevet

Vi har begge deler.

Lcd 37" er koblet til computeren (helt strålende!), solen kan stå rett på tven og det gjør ingenting. 15000 kr.

 

Plasma 42", ikke noe å si på den er veldig fornøyd.

Solen kan derimot ikke stå rett på. Da må jeg nok dra for gardinene. Ikke like ille som på "de gamle" tvene da.

17000 kroner.

Skrevet

Pioneer 50 tommer plasma. Veldig fornøyd bortsett fra at jeg selvfølgelig har klart å "brenne" fast det teite 3-tallet til tv3:(

Skrevet

Vi har Panasonic LCD - 50tommer.. ( Ut i fra testene er det panasonic og pioneer som kommer best ut ) betalte 24000. bestilte på nett. Stretto heter nettstedet. Vi er svært fornøyde. God bildekvalitet. Kan putte f.eks minnebrikke rett inn i TV`n og se bilder fra kamera.

Skrevet

Vi har en 37 " LCD og en 42 " Plasma. Er fornøyd med begge :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...