Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 veeeeldig varierende.... plutselig går det 2 uker, men så noen ganger 2 ganger om dagen i flere dager..... vært sammen i 12 år,og det har variert bestandig,bortsett fra første halvåret som vi var helt kaniner....hehe....
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Minst annenhver dag faktisk. Til tross for 30 uker på vei!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Er ganske aktive, men i begynnelsen var jeg så ustanselig kvalm at det ble kanskje èn gang i uken. Ble kvalm av senga og lukta av seng og mann. Men nå er jeg 26+3 og kåtere enn "ever". Nå blir det vel 3-4 ganger i uken cirka. Vi har vært sammen i 10 år (!) og finner stadig vekk på nye ting, eller nye steder.
Hulderjenta Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 No har eg født, og etter litt tid er eg ved den same gamle: Eg er forferdeleg glad i sex og ser fram til desse kosestundene med elskaren min. Det varierer litt kor ofte me er i lag, men det vert nok kvar dag og gjerne oftare og. I helgene blir det som regel fleire gonger om dagen. Me er nok litt meir enn vanleg heite begge to, og soleis passar me godt i lag. Den forige elskaren min var ikkje so fyrrig, difor valde me å gå frå kvarande i all venskapeligheit. Det vert forferdeleg vanskeleg når ein vil ofte og den andre sjelden.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 Hei er ca 7uker på vei.. vi har sex hver dag med mindre jeg er kvalm. Føler at sexen har vært bedre disse ukene etter at jeg ble gravid,.. kan hende det bare er det at det hele er spennende og gjør oss litt mer lystne:)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 Er 31 uker på vei og har ikke hatt sex på 1 mnd. Tror ikke det blir noe mer før fødsel heller....argh! Samboer syntes det er rart med den lille i magen, mens jeg er klar som et egg. Vil ha, vil ha....føler det er en veldig viktig del av forholdet, så er kjedelig å gå sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå