L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 vi skal gifte oss til sommern, da er snupp 9 mnd. Han spiser fortsatt en god del mm og derfor kommer jeg til å bruke pumpa melk som han skal få den dagen. blir vanskelig å amme med brudekjolen på så blir pumpings på meg den dagen:) Uansett: det jeg lurer på er hvor får man tak i sånn flaske/termos som holder melka varm? Det var nemlig ei på babysang som ga ungen mme som hadde en slik en. Syns den virka kjekk. Men hvor får man tak i de? og er det noe spess en må passe på?
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Jeg kjøpte den i en babyutstyrsbutikk (Liten i Tønsberg) Er en termoveske som holder vann varmt i 4 timer. Vet med mme at man ikke skal holde den varm pga bakterier, så jeg har med varmt vann og pulver i en boks. Vet ikke hvordan det er med mm, om den kan holdes varm over tid. Noen andre kanskje vet det.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 ja ok! for når jeg tenker meg om så la hun flaska med ferdigblandet mme oppi den "termosen"... så ut som det iallefall:) Tenkte at jeg aknskje kunne fylle mm på en flaske og ha oppi der, men som du sier så er også jeg usikker på om mm kan holdes varm over tid... håpr noen kan svare:DD
meks Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Hei!Jeg gir mme til tulla mi på 4mnd.Jeg har kjøpt Avent sin termoveske,for ca.200kr, hvor jeg setter inntil 2 flasker fra kjøleskapet med allerede ferdigblandet blandet mme.I tillegg har jeg Fisher Price sin termos,ca.200kr, med nylig kokt vann i.Da tulla melder sitt behov for mat,heller jeg vann fra termosen opp i den høye koppen som er skrudd til utenpå termosen og setter en flaske til varming.Er vi ute på tur eller shopping, er dette praktisk som bare det! Termovesken kan også brukes til å holde flaskene varme,men det er IKKE anbefalt pga.malkebakteriene som kan oppstå hvis det er ferdigblandet melk der. Det samme kan vel gjøres med mm tror jeg. Dette kjøpte jeg i en babyutstyr butikk her i Horten,men har sett begge på Barnas Hus også.
lille sprelle Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Det finnes elektriske varmere - må imidlertid ha vann i dem - så jeg er litt i tvil om jeg skal kjøpe. I NAF-butikken har jeg sett at de har en for bil, den vurderer jeg med tanke på tur.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2008 tusen takk jenter<
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har også en sånn elektrisk flaskevarmer, som også kan brukes i bil. Den må det være vann i. Men det fungerer egentlig bare med ferdigblandet mme. Den bruker jeg ikke lenger. Et lite gjennomtenkt kjøp fra min side:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå