Gjest Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Men det beste er egne feil som blir retta på,og ting jeg ikke godtar lengre. Å at jeg ikke dekker over noe,men sier det slik det er. Fytti katta det hjelper på alle steinene i magen!! Bare å snakke litt om det.I mitt tillfelle skrive da. Jeg tar tak i egen nakke.Det er jeg stolt av.Å jeg står for egne meninger og det jeg sier.Jeg er alene om det,og trenger ikke mange i ryggen for å stå sterkt. ;o) Tror jammen jeg er på "bedringens" vei ja. Måtte bare skrive det,når jeg endelig fikk det opp,ut,og frem her!!!! hehe Å ute er det sol,iskaldt og sikkert helt ok...ho ho ho =) (selv om det står 19grader i solveggen....)
♥Snulder Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Det er godt å lese dette innlegget ditt LatterKlatten!!! Det er ingen tvil om at du har utviklet en sterk ryggrad og ett høyere hevet hode!! Harde og vonde erfaringer bak, men når man kommer ut av det....så er man styrket!! Du sier du ikke trenger mange i ryggen for å stå sterkt.... DET er en flott egeninnsikt!!! Du har lært at du selv er god nok!!! Det er viktig å ha trygge støttepersoner rundt seg....men selv om man har det så er det en selv som må takle hva som skjer! Det har du klart med glans!!! Det vil fortsatt være tunge kneiker og bratte bakker i livet! Vi vil aldri vite hva vi har av sorger og utfordringer videre i livet....eller hvilke rovdyr i menneskeham vi vil måtte takle. Men har man klart de virkelig steile bakkene..... ja da har man mot til å gå videre!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Jeg blir også glad når jeg ser det du skriver og når jeg hører det du forteller meg:-) Det er flott at du føler deg sterk nok til å stå på egne bein og bære dine valg helt alene....det lyser det styrke og kraft av!!! Signerer alt Snulder sier og hun er ganske klok:-) Man blir klokere når man har vært gjennom livets brutale sider og når man klarer å komme ut i andre enden, sterk og stolt og vet at man har gjort jobben selv, så er det all grunn til å gå med ryggen rak (selv om den klikker litt innimellom, men kanskje den også får det bedre etterhvert;-) Du er flink og jeg er stolt av deg!!! Klemmer i vei og vugger og trøster og deler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå