Musemor med tre søte små Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hadde en diskusjon for litt siden om hva som er normal høyde på en norsk kvinne. Lever selv 1,68 m over jordoverflaten, med har alltid følt meg lav. (kan ha noe med at søstrene mine er 1,82 og 1,72). Så hvor høye er dere?
*SamSung* Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Jeg er 177.. Og min sambis er 1 75 syns det er kjipt:/ Blir alltid høyere enn han og kan aldri gå med høye heler:(
cherry coke Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 1.74, målte meg for en uke siden. Har alltid trodd jeg var 1.72. Føler meg av og til som en kjempe, siden jeg har veninner som ligger rund 1,58-1.65=)
Amy=) Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 jeg er 156 cm og har ingen problemer med høyden min
litakine og Theodor Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 ligger vel på 157,5, og trives nede på bakken - hehe... men ser helt teit ut ved siden av sambo som er 185 da, greit i hverdagen, men det ser dumt ut på bilder
Galskapens overhode Skrevet 18. mai 2008 #10 Skrevet 18. mai 2008 jer er 165 og føler jeg mangler ca 3 cm for å nå opp til ting
hit og dit Skrevet 18. mai 2008 #12 Skrevet 18. mai 2008 Du meiner vel kor lav er du? (iallefall i mitt tilfelle): 160 eller 162, er ikkje sikker. Eg er som regel ein av dei lavaste i ei samling.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. mai 2008 #13 Skrevet 18. mai 2008 172. Syns ikke jeg er spesielt høy akkurat. Syns det er passe jeg. Søstrene mine er 180, det syns jeg er høyt.
86frøken & lille krapyl Skrevet 18. mai 2008 #16 Skrevet 18. mai 2008 Jeg er 181 cm. Skulle gjerne vært litt lavere..bare noen cm..
Koala *g07* Skrevet 18. mai 2008 #18 Skrevet 18. mai 2008 Tror jeg er rundt 163 cm. Så ikke av de høyeste.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 18. mai 2008 #19 Skrevet 18. mai 2008 Liten jeg? langt i fra. fyller meg selv fra øverst til nederst på langs og på tvers er du større enn deg selv kansje? jeg er akkurat passe for meg selv. er 163cm høy/lav alt etter som hva som er å foretrekke. hehe
bever Skrevet 18. mai 2008 #21 Skrevet 18. mai 2008 173,5 cm i mine velmaktsdager... Vi gjør jo som kurompa; siger med alderen. Så nå er jeg vel "bare" 173 cm. Måtte jo bli såpass, med en far på over 200 cm, eller hva?
radio Skrevet 18. mai 2008 #22 Skrevet 18. mai 2008 161 cm. Ser den perfekte høyden som 168:) Men det er jo bare luksusproblem, jeg har et fint liv:)
OsloMor Skrevet 18. mai 2008 #23 Skrevet 18. mai 2008 1.70 m, ser på meg selv som hverken lav eller høy, skjønt med høye hæler blir jeg litt høy;)
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #25 Skrevet 18. mai 2008 162 men jukser gjerne på meg litt høyde med høye heler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå