Gå til innhold

Hvor høye er dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en diskusjon for litt siden om hva som er normal høyde på en norsk kvinne. Lever selv 1,68 m over jordoverflaten, med har alltid følt meg lav.

(kan ha noe med at søstrene mine er 1,82 og 1,72). Så hvor høye er dere?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 177.. Og min sambis er 1 75 syns det er kjipt:/ Blir alltid høyere enn han og kan aldri gå med høye heler:(

Skrevet

1.74, målte meg for en uke siden. Har alltid trodd jeg var 1.72. Føler meg av og til som en kjempe, siden jeg har veninner som ligger rund 1,58-1.65=)

Skrevet

jeg er 156 cm og har ingen problemer med høyden min

Skrevet

1.63

Skrevet

ligger vel på 157,5, og trives nede på bakken - hehe... men ser helt teit ut ved siden av sambo som er 185 da, greit i hverdagen, men det ser dumt ut på bilder

Skrevet

jer er 165 og føler jeg mangler ca 3 cm for å nå opp til ting

Skrevet

jeg er 162 cm liten =)

Skrevet

Du meiner vel kor lav er du? (iallefall i mitt tilfelle):

160 eller 162, er ikkje sikker. Eg er som regel ein av dei lavaste i ei samling.

Skrevet

172.

Syns ikke jeg er spesielt høy akkurat. Syns det er passe jeg.

Søstrene mine er 180, det syns jeg er høyt.

 

Skrevet

1.68

Skrevet

Jeg er 181 cm. Skulle gjerne vært litt lavere..bare noen cm..

Skrevet

Tror jeg er rundt 163 cm. Så ikke av de høyeste.

Skrevet

Liten jeg?

langt i fra.

fyller meg selv fra

øverst til nederst

på langs og

på tvers

er du større enn

deg selv kansje?

 

jeg er akkurat passe for meg selv. er 163cm høy/lav alt etter som hva som er å foretrekke. hehe

Skrevet

173,5 cm i mine velmaktsdager... Vi gjør jo som kurompa; siger med alderen. Så nå er jeg vel "bare" 173 cm. Måtte jo bli såpass, med en far på over 200 cm, eller hva?

Skrevet

161 cm. Ser den perfekte høyden som 168:) Men det er jo bare luksusproblem, jeg har et fint liv:)

Skrevet

1.70 m, ser på meg selv som hverken lav eller høy, skjønt med høye hæler blir jeg litt høy;)

Skrevet

1,80

Skrevet

162 :) men jukser gjerne på meg litt høyde med høye heler ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...