Tredjemann på vei :D Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hvordan og når på døgnet begynte fødslene deres? Er så nervøs for at denne skal begynne på natta, for denne gang trenger vi barnevakt, og denne fødselen blir nok veldig kjapp! Og så har jeg så vondt for å komme meg fort ut av senga... Sist begynte det med at slimproppen gikk på morgenen da jeg stod opp, riene kom i 15-tiden, dro til føden kl.22 og gutten var født like over midnatt. Drømmefødsel:-)
har4barn Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Mine har begynt til forskjellige tider. Nr 1: første ri kl 9 om morgenen. Ferdig kl 13.40 nr 2: første ri etter igangsettelse kl 22. Ferdig kl 00.42 nr 3: første ri kl 3 på natta. Framme på sykehuset kl 4.50. gutten ute kl 5.05 (15 min etter ankomst:) ). Måtte også vente på barnevakt siste gang, så det var bare såvidt vi rakk det. Får håpe det starter på dagtid neste gang:).
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Begge mine to første begynte rundt midnatt. Førsten hadde jeg litt murringer på kvelden, men riene startet skikkelig rundt midnatt, og 9.17 på morgenen var han ute. Med nr 2 så våknet jeg av aller første rie to minutter over midnatt og gutten var ute 01.28 samme natt. Så kjenner at jeg forventer litt at det starter på kvelden/natta denne gangen også, men må kanskje ikke ta det som en selvfølge at det gjør det
stinky-monkey Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Min første og siste fødsel ble satt igang, så de begynte med rier etter modningsgele/tablett. Den andre fødselen begynte med at vannet gikk da jeg lå å sov på dagen. Ble kjørt i ambulanse til sykehuset, og fødte noen få timer etterpå. Men kan dere ikke avtale med noen på forhånd, og gi dem beskjed om å være parat også på natterstid, at de har mobil på nattbordet, sånn at dere kan få tak i dem om noe skulle skje? Det går nok bra skal du se :-) Lykke til :-)
stinky-monkey Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Har foresten født alle 3 på natta. 1.mann kom 02.47 2.mann kom 02.00 3.mann kom 01.45 Ganske like tider. Jeg selv ble også født rundt kl.2 om natta. Litt rart..he, he! Lurer på om denne kommer rundt samme tid :-)
Mummimamma;-) Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Mine to fødsler forløp sånn: 1. fødsel: 1. ri startet kl 0330 på natta, dro på sykehuset kl 1900, ble sendt hjem igjen og dro så tilbake til sykehuset rundt midnatt. Jenta mi ble født kl 1000. 2. fødsel: Først regelmessige kynnere fra ca kl 2000. Rier fra kl 1100, dro på sykehuset kl 0500, barnet kom kl 1100. Ikke akkurat styrtfødsler, men mye raskere nr to...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå