Gjest Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 hei er det noen her inne som er skjent med pergotime. vi har en gutt på 3 år fra føra, men slapp og bruke det på han, etter jeg ble gravid med en gang, så dette er veldig nytt for meg, så vi håper og blir gravid med en gang, som sikkert alle gjør. dere som har brult dette her inne har dere lykkes ganske fort? blir glad for alle svar.
Mamma for 3<3 Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Hei:) jeg fikk pergo av gynekologen for ca 1 1/2 år siden. Tok da 5-6 doble kurer, men dessverre uten virkning. for en liten stund tilbake hadde jeg en lap og prøver på nytt med er pergo kur nå, denne gangen trippel. Venter nå i spenning på EL, men har ikke fått utslag på EL tester ennå, men trur den kan komme litt senere pga pergoen..
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 oki, vi har prøvd i 1 1/2 år nå uten noen ting. men var hos gyn på tirsdagen, og fikk pergo, fikk beskjed om å ta 2 dabletter, men må jo vente en mnd før jeg kan begynne, for må da noe annet først så jeg får mensen, har bare hatt mensen 4 ganger i året, liksom ikke mye akkurat. men hadde masse egg da. er det normalt og begynne med 2 tabletter med en gang, kjempe glad for at du svarte, men hva er lap?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå