Gå til innhold

Så ei hete Thalie her... men sjekka på ssb...

Anbefalte innlegg

Skrevet

da må det være mindre enn 3 som har det navnet...

Thias er også SVÆRT SJELDENT.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en grønn kommode på soverommet.

Skrevet

Jepp,her står tørketrommelen på.

Skrevet

Rumpa mi har samme blåmerke på hver side - DET ER FAKTISK VELDIG SJELDENT!!!

Kom og se selv!! ;-)))))

Skrevet

det er 3 stk som heter det..

Skrevet

Thias er ganske sjeldent ja...tror det er 11 i Norge som heter det..fint synes jeg det er ihvertfall!

Skrevet

Visste du at... Det finnes 11 gutter i Norge som heter Tias til fornavn? Les mer under Navnestatistikken

Det er uten h da...og 5 med h.

Så, da vet vi det å gitt...

Skrevet

Ikke stygt ment, men det høres ut som et barn som egentlig heter mathias og som bare ikke helt har lært seg å uttale enkelte bokstaver enda..

Skrevet

du anonym 15:00

sånne ting holder du for deg selv takk

Skrevet

Hehe, det er lov med egne meninger altså...!

Husker alle vridde seg i smerte da tanten min kalte barnet sitt for Vilde, og nå heter "alle" det...så det er nok bare en vanesak.

Skrevet

hehe, mangen som har reagert på Thalie og.. :) men kunne ikke brydd meg mindre ;) syns ikke alle har fine navn på barna sine, men er det dei syns er pent, så hvorfor ikke.. dumt viss alle skulle hetta ola å kari

Skrevet

Kjenner ei som heter Tilde jeg...synes disse forkorta navna er skikkelig stilige!!

Skrevet

Gikk på skole med ei som het Thale,det synes jeg også var skikkelig stilig! De er enkle,pene navn samtidig litt origniale... Det er jo 40 ganger bedre enn laaaange doble og triple trendnavn av typen Håvard Krisander, Gina Cassandra, Andrine Nicolette..

Skrevet

Det er så mange latterlige navn for tida at jeg morer meg kostelig. Stakkars unger når de blir voksne og ikke fullt så søte og nusselige...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...