Gå til innhold

noen som bruker vogn til flere barn..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg har lest så mye om at folk kjøper nye vogner hele tiden! Har en vogn som er 4 år gammel og den skal bruker på nytt uansett om jeg får gutt eller jente! Den har nøytrale farger så det går! Har råd til ny, men synes det er unødvendig.. Flere som meg...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa her i huset er bare to år så hennes vogner er nesten nye :) er en selvfølge for meg å bruke de til nye babyen også, er strålende fornøyd med de så gidder ikke å bytte de ut.

Skrevet

Hei! Vi venter nr. 3, og hun skal bruke samme vogn som de to andre, som nå er 5 og 7 år. Vogna er like fin! Ikke noen vits å kjøpe ny da!

Skrevet

JEg har brukt samme vogn (kombi) til alle de tre barna mine. Jeg har vært kjempefornøyd, men er litt usikker på om jeg skal kjøpe ny denne gangen. Den gamle begynner å bli vel sliten, men kanskje jeg skal vente og heller kjøpe en ordentlig trille. Har god tid til å bestemme meg enda. Men, man trenger ikke å kjøpe ny vogn for hver gang hvis den gamle fortsatt er bra!

Skrevet

Jeg synes også det er unødvendig. Vi skal bruke samme vogn. Er bare 2,5 år gammel også da. Er såpass dyrt at vi ikke prioriterer ny når vi har en som er god:)

Skrevet

Vi solgte vognen etter andre mann var ferdig med vognen pga plass mangel. Nå trenger vi vogn og ha absolutt ikke tenkt å bruke mye penger på det. Håper å få låne eller å kjøpt brukt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...