Gå til innhold

Symptomene som forsvant...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg ikke gravid lenger... Det har hele tiden murret veldig i livmoren, men de siste dagene har jeg ikke kjent noe. Morgenkvalmen er også borte, jeg er ikke trøtt, og det verker ikke i brystene.

Noen andre som mistet symptomene da de var 8-9 uker på vei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.. var vel kanskje 10-11 uker på vei da jeg synes det begynte å bli litt ekkelt.. men det kom seg da jeg fikk vært på ul og sett at alt var bra :o) Var nesten sånn at jeg ønsket at kvalmen skulle komme tilbake igjen ;o) Er nå 26 + 2

Skrevet

De få symptomene jeg hadde forsvant ca uke 10-11. Var bare litt uggen om jeg ble sulten eller trøtt og litt trøtt om kvelden. Etter det har jeg nesten lurt på om jeg er gravid flere ganger. Men på kontroll tidligere i denne uka - 15 uker fikk jeg det bekreftet med å høre hjertelyd : ) Prøver å nyte det så godt jeg kan for sist fikk jeg både bekkenløsning og vel mye kynnere. Så bare nyt det du at du slipper å være blandt dem som har plager hele sv.skapet:)

Skrevet

Tror det er ganske vanlig, ca fra når kvalmen gir seg og frem til du kjenner at "det er noen der inne". Har snakket med flere og det har vært oppe her inne i BiM tidligere også. Man får liksom en periode uten symptomer, uten mage, men plutselig en dag så kjenner du at du ikke er alene i koppen din og da kjenner du deg gravid igjen! ;-) Jeg er nå i uke 27 og kjenner meg flott og gravid!!!

Skrevet

Jeg gjorde det i uke 8-9 - men jeg tror jeg svarte deg inne på 1tri også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...