Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Er bedt i bryllup til våre beste venner, der min mann skal være forlover. MEN...det er jo alltid et MEN....Har ks termin 4 august. Og bryllupet er 14 august. Og et MEN til....Det er i tyskland! Hva gjør jeg? Det er vel for tidlig og ta med barnet til tyskland? Hjelp!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Personlig hadde jeg nok ikke gått. Tror du at du er i stand til å reise noe sted 10 dager etter at du har tatt ks snitt? Det tviler jeg på at jeg hadde vært.. Du kan jo ta med deg barnet, men blir det et kjekt bryllup for dere om dere må dra med dere en så liten baby bort? nei, aldri om jeg hadde gjort det!
Duracella Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Ville nok ha unnskyldt meg og sendt gubben alene.... Tar tid å få hele det nye livet på stell.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Har et familiemedlem som skal gifte seg langt avgårde (men i landet.) 15 dager etter min termindato. Og vi har derfor sagt nei til å komme regner ikke med å orke reise og allt med baby.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Ja...søren heller. Hva tror de at jeg er? Er enige med dere innerst inne, måtte bare høre fler som mente det samme for å overbevise megselv det. Er førstegangs, så jeg har ikke så stor peil på dette heller. _Takker_ for svar. Sender mannen, så får jeg og lille gutten kose oss hjemme Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå